Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 vil ikke tro det, muligens i morgen kveld, eller så kommer det på dagen den 20. Datoene er satt for en grunn og det er ikke helg nå så ingen grunn til at det skulle komme tidligere
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Hvorfor lurer du på det? Jeg får ikke overgangsstønad selv, men ble litt nysgjerrig på hvilke utbetalingsdatoer NAV har på denne stønaden og da jeg sjekket sidene deres, så står det jo 25 og 27 august, og det er jo faktisk en uke til.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Sorry, jeg så på foreldrepenger visst. Men uansett...så nå at det var den 20... Du kan jo være heldig å få idag eller imorgen da. Husker jeg fikk alltid foreldrepengene èn eller to dager før, vet ikke hvordan det virker med andre utbetalinger hos NAV. Men når jeg tenker meg om så pleier jo f.eks aldri barnetrygden å komme før den datoen som er satt, hvis ikke utbetalingsdatoen faller på en dag i helgen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå