Gå til innhold

Dere som har MAC og bruker msn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere webcamera til å virke?? Det gjør ikke jeg og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til.. irriterende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke msn desverre...Men har du problemer med webcam sånn ellers?

Skrevet

Jeg har faktisk aldri brukt det til annet enn det at man kan ta bilder av seg selv. skjøner ikke hvordan jeg skal få det til å virke på msn. Men msn er jo mye dårligere på mac enn vanlig pc da

Skrevet

Ja, det er derfor jeg ikke bruker msn. Mac er ikke så glad i msn/hotmail.

 

Anonym over her.

Skrevet

Ja, merker det. Utrolig kjedelig egentlig. Siden jeg bruker msn ganske mye :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...