Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Får dere webcamera til å virke?? Det gjør ikke jeg og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til.. irriterende..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Bruker ikke msn desverre...Men har du problemer med webcam sånn ellers?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Jeg har faktisk aldri brukt det til annet enn det at man kan ta bilder av seg selv. skjøner ikke hvordan jeg skal få det til å virke på msn. Men msn er jo mye dårligere på mac enn vanlig pc da
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Ja, det er derfor jeg ikke bruker msn. Mac er ikke så glad i msn/hotmail. Anonym over her.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Ja, merker det. Utrolig kjedelig egentlig. Siden jeg bruker msn ganske mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå