Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Ikke ofte, men kanskje 1-2 ganger i måneden. Hadde du gått? Han hadde vært verdens beste mann utenom de gangene han slo.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Hva faen har det med saken å gjøre at han er lege? Hehehe, nei du, jeg hadde tatt steikepanna å gitt ham en rett høyre og deretter GÅTT. Jeg er ingen dørmatte. Du får gjøre som du vil, men ikke forvent sympati herifra. Man ligger som man reder.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Jeg hadde ikke blitt om det så hadde vært kongen. Man skal ikke finne seg i å bli slått selv om det bare er ett par ganger i mnd. Så kom deg vekk. Det finnes menn der ute som er gode og snille uten å slå.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Ja, jeg hadde gått. Spiller vel ingen rolle om han er lege, eller hva han er. Og summa summarum: så lenge han slår så er han ikke verdens beste mann
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Det finnes også seriemordere som er høyt utdannet.. At han er lege har ingenting å si. Gå.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Selvfølgelig hadde jeg dratt! Hadde du syns det hadde vært greit at datra di hadde blitt slått av sin mann mellom 12-24 ganger i året? Det spiller ingen rolle om han hadde vært lege og verdens snilleste mann, sånt gjør man bare ikke. Du har ansvar for deg selv og barna dine, og hvis du godtar å bli slått en gang i blant. Er det også større sjangse for at dine barn enten godtar å bli slått eller at de blir den som slår. Vi som foreldre legger ofte grunnlaget for barna våres om hvordan de blir, vil ha det , hva de godtar og hvordan de behandler andre.
Sweet Amber Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Det samme som jeg hadde gjort hvis jeg hadde vært sammen med en lastebilsjåfør som slo meg...Eller en bartender, kasserer, regnskapsmedarbeider, osv.... Jeg hadde dratt!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 ???? Svaret er ja. Men det her ikke noe å si at han er lege...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #9 Skrevet 18. august 2010 Nei, en lege har så god inntekt, og du får sikkert veldig mye lommepenger, så da får du vel tåle noen slag av og til. Slem har du sikkert også vært. Husk at leger blir overarbeidet og litt oppfarende av og til. Det må du bare lære deg. Kanskje du ikke tilfredsstiller ham seksuelt?
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 18. august 2010 #10 Skrevet 18. august 2010 Vold er vold, og kun en som er stein dum blir hos en som slår! Det samme gjelder utroskap eller bare generellt drittsekk.... Kunne vært kongen også for min del, men det der betydd at han ble sendt på huet og ræva ut!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #11 Skrevet 18. august 2010 Dersom han er verdens beste mann ellers, burde det jo være en grei sak å snakke om problemet, og han burde jo selv ha et ønske om å få hjelp til å takle sin manglende impulskontroll. Om dette ikke er et alternativ, ville jeg dratt på dagen.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #12 Skrevet 18. august 2010 Har dere barn, så signaliserer du at det er helt greit at mannen slår kvinnen. At vold er en fin måte og løse konflikter på. Og du er med på og mishandle din barn. Selv om de ikke blir slått/fysisk mishandlet. Den dag de skjønner hva som skjer (det kommer de til å gjøre før du aner) så er DU,- like mye som mannen, med på å ødelegge dine banrs fremtid..Litt etter litt......
Ugl@ Skrevet 18. august 2010 #13 Skrevet 18. august 2010 Ehh...så klart hadde jeg dratt fra ham, anmeldt ham også. Men hva har det med saken at han er lege forresten? En mann som slår er en mann som slår enten han er lege eller fant. Nesten verre når det er en lege faktisk. Hvordan han er ellers hjelper jo fint lite når han ikke har kontroll på temperamentet. Folk kan bli sinte og frustrerte, men det er ingen unnskyldning for å slå.
Ugl@ Skrevet 18. august 2010 #14 Skrevet 18. august 2010 Forresten reagerer jeg på at en til to gang i måneden ikke er ofte?? Det er faen så ofte selv for en konemishandler å være. Men uansett så er en gang en gang for mye samma søren hvordan man snur og vender på det, og hvis man finner seg i å få juling hver mnd og kansje enda oftere så trenger man virkelig hjelp selv også. Barn skal i hvertfall ikke vokse opp i et hjem der vold blir godtatt, ender de fort opp som enten voldsutøvere eller offer selv også.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #15 Skrevet 18. august 2010 Har ikke noe å si hvilken yrkesgruppe mannen tilhørte, men det er IKKE akseptabelt å slå! Ville kasta han på hue og ræva ut, før volden eskalerte.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #16 Skrevet 18. august 2010 J det var i måneden? Jeg leste først året, men du har jo helt rett. SELVSAGT er det ofte. HELT enig med Ugl@ her!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #17 Skrevet 18. august 2010 Spørsmålet du skal stille deg er om han ville slått deg oftere hvis du hadde oppført deg mer som de gangene han slår deg. Jeg antar at du tilpasser deg til hans humør slik at du ikke skal bli slått, og da er det noen bjeller som burde ringe... Vær sterk og si i fra om at du ikke tolererer slik oppførsel, få med deg ungene og kom deg bort fra han!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #18 Skrevet 18. august 2010 Å vurdere å bli hos han fordi han er lege er som å vurdere å ikke anmelde en voldtekt siden det var kronprinsen, statsministeren eller what ever som gjorde det! Er du dum, HI?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå