Gå til innhold

Mentalt syke er en belastning for samfunnet og oss normale...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mer å si om den saken. Burde vært bura inne.

Ref innlegg om barnevogn og buss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du også da deprimerte?

Skrevet

Tja, de tar det vel mest utover seg selv, men de er jo et hinder for sine barn og en plage for familien...

Skrevet

Nå er det store sprang innen kategorien mentalt syke. De som er deprimerte er mentalt syke. De aller fleste er utad ganske så normale (eller unormale som folk flest).

De som har behov for hjelp, bør få det. Hjelper selvfølgelig ikke bure alle sammen inne, noe du også vet og skjønner. De som er til fare for seg selv eller andre, bør selvfølgelig være i behandling, men det er ikke alltid like godt å vite hvem de er.

Hvem er tikkende bomber i samfunnet? Mange passer til beskrivelsen, de færreste agerer allikevel. De med mentale problemer har på samme måten som deg og meg plass i samfunnet, og fortjener på lik linje respekt.

Skrevet

Det burde IQ-løse også.

Skrevet

HI burde bruke sin forstand (om hun har noen) og unngå slike idiotinnlegg i framtida. Hennes skriverier er en belastning for andre.

Skrevet

jepp, vi sender dem til sibir hele gjengen!

Skrevet

Det var da fælt så kvass du var da?

Problemet er ikke de som har mentale problemer, problemet er de rundt de mentalt syke og helseapparatet som ikke evner å fange opp signalene om akkurat hvor mye hjelp disse personene trenger!

Skrevet

Folk med psykiske problemer er først og fremst en belastning for seg selv. Dernest er det selvsagt tungt for de pårørende, men da er det den psykiske lidelsen som er belastende, selvsagt ikke personen i seg selv.

Skrevet

ja da vi er en belastning, men bura inne ? jeg har da for faen planer om å bli frisk jeg går til psykolog. og skal grave meg opp til overflaten igjen.

Skrevet

ALLE syke er forsåvidt en belastning for samfunnet, enten de er kreftsyke, hjertesyke eller psykisk syke.. Men heldigvis så har alle rett på behandling i et velferdssamfunn som vårt.

Og det bør du HI også være glad for, neste gang kan det være din eller en av dine nærmestes tur å bli syk.. eller psyk..

Skrevet

Nå er vel strengt tatt institusjonaliserte syke mennesker en større belastning på samfunnet enn de som greier seg selv.

Skrevet

For øyeblikket synes jeg 13:48 er en betydelig større belastning enn samtlige psykisk syke mennesker til sammen.

Skrevet

De fleste mentalt syke er harmløse, men hva mener dere om dette...

Vet om en mann som har hatt raseriutbrudd mot sin nære familie i mange år. De siste årene har det utviklet seg slik at han også "går på" naboene. Han har nesten ingen tålmodighet og står og brøler. En nabo har meldt ham til politiet, jeg vet ikke hvordan det går med det. Er redd for at det klikker alvorlig for ham snart. Han er adoptert, kan det ha noe som helst med raserianfallene å gjøre?

Skrevet

Det som er problemet. er at man kan ikke plukke ut dem som er farlig for samfunnet... dem kan virke normal, og så plutsli drepe 3 personer eller kjøre i et hus og o.l.

dem blir ikke sperret inne og får hjelp før dem har gjort noe skikkelig galt.. men det er jo for sent da..

Skrevet

Mennesker er generelt en belastning, egentlig burde alle vært sperra inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...