Gå til innhold

Dere som er rundt termin: hvor mye er dere ute av huset??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fram til nå har jeg vært ganske mye på farten, men da har sambo også hatt ferie så vi har vært en del ute alle sammen. Nå er det hverdag igjen og sambo er på jobb og lillemor i bhg. Jeg har ikke tilgang på bil når sambo er på jobb så må ta buss hvis jeg skal noe sted. Har termin i dag og plutselig kvier jeg meg for å forlate huset i tillfelle noe skjer:) Vannavgang på bussen hadde vært litt flaut.. Men så er det jo også fryktelig kjedelig å gå hjemme da.. Er jo heller ikke i toppform så egentlig er det kanskje best å bare ta det med ro hjemme, men blir rastløs og er ikke veldig glad i husarbeid så ikke mye å finne på her. Hvordan gjør dere andre? Klamrer dere til huset eller er dere på farta?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 6 september. Er for det meste inne i leiligheten for tiden. Blir fort sliten hvis jeg skal ut å farte, Plages med opphovnede ben også, så er ubehagelig å til tider smertefult å gå med sko. Jeg syns det er godt å slappe av her hjemme. dulle litt med husarbeid innimellom. Men ventetiden er lang. Er lei nå, håper det kan skje noe snart :)

Skrevet

Har 6 dager til termin og er mest hjemme. Det er i grunnen fordi jeg ikke har noe spesielt sted å dra. Mannen har bilen på jobb og da er jeg avhengig av buss hvis jeg skal noe sted. Men lang reiseveg til byen og en buss som går en gang i timen så velger jeg heller være her. Begynner å bli litt kjedelig ja! Rydder, vasker, ser tv, lager mat/kaker og sjekker forumet 100 ganger pr dag.

Skrevet

har 9 dager igjen og farter på som før;) men har vel satt litt sånn stopp for å være borte lengre enn 1 times kjøring.. da jeg har planlagt hjemmefødsel;)

Skrevet

Har termin om 11 dager, og er ikke veldig mye på farten lenger.

Har det som deg, ikke tilgang på bil, vesla i bhg osv. Mye jeg skulle ha gjort her hjemme, men blir fort sliten. Prøver å ta det rolig på dagen, men er litt kjedelig..

Skrevet

Har egentlig vært mye mer ute av huset i det siste enn tidligere. Merker at det hjalp veldig på bekken og kynnere å gå ut i permisjon. Det er først nå de siste dagene etter termin at jeg merker at jeg har lyst å holde meg hjemme. Men hjemme er fint! Mye som man kan finne på annet enn husarbeid :) .

Gjest poäng *fødeklar* :o)
Skrevet

Jeg lever som før, tross alt bare en bitteliten stund til jeg er lenket fast til en baby ;-)

Så jeg er på farten! Har egen bil, så da er det ikke så flaut om vannet skulle gå, men kjipt å rense bilen da...:-p

Skrevet

8 dager over termin, og er mest hjemme nå... Jeg har vært å handlet mat og gått å shoppat på kjøpsenter tidligere i uka, men jeg er ikke på særlig shoppinghumør akkurat nå. Har vært litt på besøk hos naboer/ venner osv.

Føler at det er godt å vente litt alene hjemme nå - alle spørr jo "hender det ikke no snart" jez - man blir litt lei av å svare fordi jeg er nok den som lurer mest!! Idag har jeg sovet masse på dagen - laddar upp - og nå skal jeg prøve å "kose" meg med å vaske gulvene og lage middag til resten av familyn kommer hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...