sthans Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hei! Sjokolade, iskrem, kunstige tilsetningsmidler er av menyen for en tid da gullet reagerer med store luftsmerter hvis jeg spiser disse tingene. Noen som har tips til søtsaker som kan kompensere?? Er jo så godtesugen ... :-)
M@msen Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 tørket frukt... Jeg spier det med youghurt, demper mitt behov for søtsaker i allefall... også går popcorn bra:) Eller så får vi bare se på det som noe positivt, blir ikke mange kalorier på oss...
sthans Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2010 He he, helt sant - buksene henger allerede og slenger, så vekta skal jeg ikke klage på :-) Tørket frukt og popcorn er supre tips. Takker!!
2010 Mammaen Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Hei! jeg spiste i bøtter og spann av søte havrekjeks de første ukene etter fødsel! De er gode de som heter SIBA. Havre er bra for melken også :-) Ellers er det de gummitingene som heter fruity som er med ekte fruktjus og ikke inneholder kunstige tilsetningsstoffer. De er gode synes jeg. Det finnes ulike smaker og typer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå