Gå til innhold

Bokbind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags bokbind bruker dere til bøkene til barna ?

Her går det mest i gråpapir nå da ungene har funnet ut at det er morsomt å dekorere bøkene selv :)

Ellers har vi noen få tykke gode bokbind med voksbelegg utenpå, det er jo det eneste som duger utenom gråpapir ;)

Kjøper aldri mere vanlig tynt bokbind da det går istykker med en gang.

Bøkene blir jo liggende i sekken fram og tilbake fra skolen hver dag så de blir fort slitt, er nok ikke sånn om man kan ha bøkene på skolen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke unger i skolealder ennå, men er lærer og vil anbefale noe slitesterkt, helst tjukk plastikk slik at en ser hva slags bøker/fag det er og som holder lengst mulig.

Skrevet

Kjøpte vanlig tynt sikkert jeg.. Tenkte ikke over noe annet egentlig. Hvor får dere tak i slikt papir? Vanlig bokhandel? Så bare slike tynne med hello kitty (og andre) motiver..

Skrevet

De tykke med voksbelegg har jeg kjøpt på notabene og norli, de er delt opp i ferdige ark og det er bare 4 ark i hver rull og koster 20 - 30 kr så billig er det ikke hehe ;) Men bedre det enn å måtte sette nytt bind på bøkene hele tiden, å det beste og billigste av alt er jo selvfølgelig gråpapir har jeg erfart :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...