Lene~mor til tre Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Barna mine har hatt mange forskjellige drikkeflasker. Alt fra dyre til billige, kjøpt både hos nille, matbutikken, lekebutikken, jernia og sportsbutikken... Men ingen holder tett i lengden, det er det bare imsdal og olden vannflaskene som gjør har jeg funnet ut... Så da kjøper jeg heller det å passer på å bytte ut flaskene ofte, for jeg gidder ikke bruke hundrevis av kroner på drikkeflasker som ikke holder tett. Hvilke drikkeflasker har dere til barna deres?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Jeg har kjøpt drikkeflasker på en sportsbutikk. De er dyre da, koster 200kr stykket. Men de holder tett og varer jo evig. Vi har hatt våre i to år nå og varer like godt enda. Det er to størrelser av dem. Har sugerør inni seg så en må suge ut vannet//drikka for å få ut noe. Og en annerldes tupp enn andre flasker. Vi bruker de i bil og i skolesekken, og har ikke hatt søl etterpå. Hvorfor bytter du ut imsdal flaskene så ofte da? Kan du ikke vaske dem i oppvaskmaskinen? Eller for hånd evnt? Og du kommer jo veldig fort opp i ett par hundre kroner med imsdal flasker, de er jo dyre..
Lene~mor til tre Skrevet 20. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2010 hum kanskje jeg skulle prøve å kjøpe litt dyrere flasker da, de jeg kjøpte på sportsbutikken til 99,- kr er ikke tette. Hva heter dem da/hva slags merke er det? Imsdalflaskene smelter i oppvaskmaskinen, vasker de for hånd en stund men etter 6 mnd tid så blir det likevel lukt/rar smak av dem og tutene blir slitte etterhvert så da bytter jeg dem ut.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 http://www.solasport.com.au/products/CamelBak.aspx sjekk denne linken. der ser du flaskene. Jeg er iallefall veldig fornøyd med de. Vasker de i oppvaskmaskinen veldig ofte:) Koster jo 200kr stykk da,, men har som sagt hatt mine i over 2 år og de er like gode og tette enda:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Kan også anbefale camelbak flasker. Hadde samme problem med flasker som lakk før.
Mor Løvehjerte Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Denne har jeg sett brukt. Ser tøff ut, men hvordan får man rengjort inni sugerøret? Hadde en xln-flaske med sugerør på 80-tallet som råtnet inni sugerøret, men det må vel ha skjedd noe på de siste 20 åra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå