Gå til innhold

Drikkeflasker som holder tett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna mine har hatt mange forskjellige drikkeflasker.

Alt fra dyre til billige, kjøpt både hos nille, matbutikken, lekebutikken, jernia og sportsbutikken... Men ingen holder tett i lengden, det er det bare imsdal og olden vannflaskene som gjør har jeg funnet ut...

Så da kjøper jeg heller det å passer på å bytte ut flaskene ofte, for jeg gidder ikke bruke hundrevis av kroner på drikkeflasker som ikke holder tett.

Hvilke drikkeflasker har dere til barna deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt drikkeflasker på en sportsbutikk. De er dyre da, koster 200kr stykket. Men de holder tett og varer jo evig. Vi har hatt våre i to år nå og varer like godt enda. Det er to størrelser av dem. Har sugerør inni seg så en må suge ut vannet//drikka for å få ut noe. Og en annerldes tupp enn andre flasker.

Vi bruker de i bil og i skolesekken, og har ikke hatt søl etterpå.

Hvorfor bytter du ut imsdal flaskene så ofte da? Kan du ikke vaske dem i oppvaskmaskinen? Eller for hånd evnt? Og du kommer jo veldig fort opp i ett par hundre kroner med imsdal flasker, de er jo dyre..

Skrevet

hum kanskje jeg skulle prøve å kjøpe litt dyrere flasker da, de jeg kjøpte på sportsbutikken til 99,- kr er ikke tette. Hva heter dem da/hva slags merke er det? Imsdalflaskene smelter i oppvaskmaskinen, vasker de for hånd en stund men etter 6 mnd tid så blir det likevel lukt/rar smak av dem og tutene blir slitte etterhvert så da bytter jeg dem ut.

Skrevet

http://www.solasport.com.au/products/CamelBak.aspx

sjekk denne linken. der ser du flaskene. Jeg er iallefall veldig fornøyd med de. Vasker de i oppvaskmaskinen veldig ofte:) Koster jo 200kr stykk da,, men har som sagt hatt mine i over 2 år og de er like gode og tette enda:)

Skrevet

Kan også anbefale camelbak flasker. Hadde samme problem med flasker som lakk før.

Skrevet

Denne har jeg sett brukt. Ser tøff ut, men hvordan får man rengjort inni sugerøret? Hadde en xln-flaske med sugerør på 80-tallet som råtnet inni sugerøret, men det må vel ha skjedd noe på de siste 20 åra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...