Gå til innhold

Til alle her inne som er eller har vært gravide;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om mange hadde noen symptomer i uka før forventet mens, var det som pms, trodde du mensen skulle komme?

Husker godt at jeg hadde følelsen av at mensen var rett rundt hjørnet, men tror ikke det var så tidlig, heller litt over IKM....

Håper på mange svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt eneste symptom rundt den tiden var at jeg ble skikkelig sur. Lunte var ikke-eksiterende.

Like etter kom trettheten.

Men har ellers ikke merket noe på kroppen som murring, kvalme eller ømhet.

Dette var likt med alle tre barna.

Skrevet

Jeg var kvalm, ømme pupper, sliten og trøtt. Men trodde det kom av at mensen var forsinket og at det ble bra så fort mensen kom tilbake.

Tenkte ikke på at jeg kunne være gravid, for jeg pleide å være slik før mensen og spesielt de mnd mensen var forsinket.

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer.. (bortsett fra at mensen aldri kom, såklart :P) Tok en test ei uke etter IKM, og der var jeg jammen blitt gravid! :)

Skrevet

Hadde mensmurringer 5-6 dager før IKM. 3-4 dager før IKM kom det også en liten blødning, så jeg var ganske sikker på at det starta, men da blødningen aldri ble "skikkelig" mens, da skjønte jeg at det var en festeblødning - og hurra, det var det!

Skrevet

For meg var det akkurat som om jeg skulle få mensen. Murringer i magen 4-5 dager før. Men så kom den ikke!

Skrevet

Ah, dette er spennende:)

Skrevet

eneste sympomet som ikke kunne forklares logiskt var jo at mensen uteble.

ømme pupper, kunne bety vektøkning, kvalm kan man jo være uten at det betyr noe, samme med trøtt. Og murringene kunne bety at mensen var på vei !

Så når mensen ikke kom etter 3 dager var det test!

Skrevet

sinsyke eggløsningssmerter, da snakker jeg så vonde at søvnen uteble.

Kvalm 1 uke etter eggløsning. Spydde 2 dager.

Vektøkning ( 2-3 kg) 3 uker etter eggløsning.

Litt halsbrann etter måltider.

Lyskesmerter fra en annnen verden 1 mnd etter eggløsning.

Testet positivt 1 mnd etter IKM ( om man ser det fra en en 28 dagers syklus. Det har ikke jeg så aner ikke hvor langt jeg er på vei. )

Testen ikke positivt før det hadde gått 1 mnd over. Testet 2 ganger før.

Nå er det humøret som er på bånn. Og er svært søvning.

Skrevet

Har vært gravid 4 ganger og aldri hatt et symptom før jeg var 6-7 uker på vei. :)

Skrevet

jeg hadde uregelmessig mens, men merket at jeg var øm i begge puppee, er som regel bare øm i den ene da jeg har mensen. Der fikk jeg et hint (da var jeg uite på byen!!!! :-o ..... )

Også søndagen etterpå spiste jeg sjokolade og ble dritkvalm.. mandag tok jeg test og den var positiv ca 6 dager etter da mensen skulle ha kommet, men som sagt, visste jo aldri når mensen kom og gikk. Var ikke planlagt bare sånn at det er sagt! :-) (så ingen hetser meg for at jeg var ute på byen!).

Skrevet

Jeg er så vimsete at jeg var ca 2 mnd på vei da jeg skjønnte at jeg var gravid!

det som gjorde at jeg virkelig forsto det, var på nyttårsaften, da vi skulle på fest med alle mine venner. -Men jeg ville heller slappe av på sofaen med typen. hadde ikke lyst til å drekke.. stussa litt over det, og dagen etter var jeg ikke i tvil. Detta var ikke normalt! hehe.....

det skal sies at jeg "trudde" jeg hadde hatt mensen innimellom disse 2 mnd, (rundt den tida mensen skulle kommet) for hadde endel mens-murringer. og var sliten og trøtt, men det tenkte jeg ikke over før testen viste positivt.

vi blei hvertfall tatt skikkelig på senga;)

Skrevet

med den første som jeg mista fikk jeg veldig sterke symotomer pluss følelsen av at det var noe på gang tidlig. ca 1uke før mens gråt jeg for fult fordi jeg hadde ikke noe å ha på meg når vi skulle grille hos foreldrene mine. og dagen etter starta jeg med oppkast. testa positivt 4 dager før venta mens.

med nr 2 så merka jeg ingenting annet enn at mensen ikke kom. testa negativt 1 dag på overtid, og testa positivt 1 uke på overtid. symptomer som kvalme og trøtthet kom først rundt uke 6.

Skrevet

Hehe, mannen min sa at han trudde eg var gravid fordi eg IKKJE virka som eg hadde PMS...! Var så glad og fornøgd atte! :)

Ellers hadde eg såre brystvorter, ikkje ømme puppar som er vanleg når eg har mensen. Fekk også litt "rar" følelse i underlivet, som om eg var hoven liksom. Testa 1-2 dagar etter IKM og hadde svaaak positiv, testa så ca 6 dagar etter IKM og då var det kjempepositiv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...