Gå til innhold

huff!:( Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd bligravide i to år. Jeg har pcos, så er ikke lett.. Nå har jeg fått noen tabletter som skal hjelpe. Men så kommer problemet. Vi har blitt sagt opp i leiligheten vi bor i. Huseierene skal ha leiligheten til eget bruk.

Så nå må vi finne oss en ny leilighet. Da tenker vi å finne en så billig leilighet som mulig, for å spare så mye penger vi klarer på et år, så skal vi kjøpe istedet. MEN må vi virkelig slutte å prøve? Jeg vil ikke at babyen skal komme i trange, fæle omgivelser. Jeg vil bruke svangerkapstiden til å bare nyyte. Og sulle litt med rommet til den kommende babyen. Men nå må vi jo bare stresse, stresse i slutten av svangerskapet.. Finne oss en ny plass osv... Hva mener dere? (innlegget ble litt rotete, beklager)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal kjøre på!

Alle ønsker den drømmen du også har, dulle med rom osv, men det er ikke bare du som isåfall går glipp av den;)

Mange som bor i leide leiligheter med små barn.

Skrevet

ja, jeg får vell kjøre på da. Men håper vi finner en leilighet nå snart.. Utrolig vanskelig på denne tiden av året! :(

Skrevet

Har du store problemer med å bli gravid, sier det jo seg selv at du ikke kan ta sjansen på å utsette prøvingen enda ett år...

Skrevet

Kjære vene......er dette så big deal altså.......??

Å ha barn i leid bolig er vel ikke verdens undergang? Det første halvåret tar de da ikke store plassen uansett, du er ennå ikke gravid, så et evt plassproblem ligger tidligst 15 mnd frem i tid....

Start med tablettene og kjør på. Tabletter er dessverre ingen garanti for at det sitter med det samme.

Men bevares, jeg håper da det sitter for dere raskt. 2 år er lenge å vente på baby, så føler med dere på den. Men bolig....nei vettu hva. Det ordner seg!!

Skrevet

åh, takk! Føler jeg er veldig lettpåvirkelig ang. det dær. Samboeren min mener det er tull å stoppe å prøve, og jeg er egentlig veldig enig. Men er bare så kjiip en situasjon. Nå er vi i kampens hete om å finne oss en leilighet blandt studentene. Pluss at vi har katt..... Scoorer vell ikke akkurat høyest nei! :(

men vi får bare stå på!:) Tusen takk for svar jenter!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...