Gå til innhold

..tror du på spiritisme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange vil bli spådd av rosene..

Hvis dere tror på å bli spådd i kort, tror dere at dere kan få kontakt med ett glass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror på det.

Grunnen er at jeg har opplevd det selv. Glasset bevegde på seg, men alle satt med henden opp. Vi skvatt så fælt da det begynte å bevege seg, så alle tok hende opp. Glasset fortsatte å bevege seg.

Vi satt stille på gulvet, så ingen kunne skumpa borti noe bord eller noe.

Det ekkleste var da glasset begynte å krype oppover meg, og ingen hadde hånden på glasset.

Skrevet

Går virkelig det an, at glasset kryper opp på kroppen? Aldri hørt om noe sånt.

Skrevet

Dere snakket inn i glasset da, ikke sant? Varm luft gjør at glasset beveger seg, og det har ingenting med noen ånd i glasset å gjøre. Jeg og noen venner testet ut det der for å finne ut av om det var noe i det eller om det var noe vi underbevisst gjorde selv.

Den av oss som "snakket" inn i glasset, tenkte på det som var svaret eller noe helt idiotisk, og riktig nok så beveget glasset seg til å stave akkurat de.

Så det er bare tull. Beklager å måtte si det.

Skrevet

Vi snakket ikke inn i glasset.

Vi lagde ett brett av papp, tente sorte stearinlys og brukte ett shote glass som sto i skapet.

Glasset bevegde seg selv og det krøp opp mot meg. Det stoppet selvfølgelig og tippet opp mot beina mine. Jeg følte som om det krøp oppvover meg. Men det sto å stanga på beina mine.

hilsen anonym som skrev tidligere.

Skrevet

Det var jo rart.. Da har dere gjort det "rett" da i motsetning til hva jeg har hørt at er den riktige måten.

Jeg trekker det tilbake .-P

Skrevet

Njaa..vet ikke om du kan se så firkantet på det.

Jeg har holdt på mye med det i 20 års alderen. Endte med mareritt om natta, så jeg måtte motvillig slutte.

Vi tok en "test" vi. For å være sikker på at ingen skubbet glasset, eller som vi også mistenkte tankeoverføring uten at vi var klar over det.

Og personen som spurte holdt ikke på glasset. Og - jenta sa ikke spørsmålet høyt! Ble noen sjokk ja:)

Så det er vel noe der ute..

Skrevet

Man trenger ikke mørkt rom, sorte lys, natta osv. Det gjør det bare skummelt.Like greit å gjøre det midt på dagen og i sollys!

En gang til oss hadde vi på dancemusikk i bakgrunnen, og alt av lys sto på. Vi var leie av å spørre spørsmål og sa at glasset kunne danse.

Og det gjorde det. Vi var to, og mistenkte hverandre naturligvis. Men disse spesielle bevegelsene og farten var sinnsyk! Ikke normalt overhodet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...