Gå til innhold

hvilken høstdress / vinterdress anbefaler du ?? Normal pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høstdress: HH

Vinterdress: HH eller Reima. Har super erfaring med begge.

Normal pris? For oss er dette normal pris iallfall.

Skrevet

Anbefaler Reima til begge, og siden jeg fikk kjøpt høstdressen på halv pris-salg på Barnas Hus nylig (til 500 kr)- så var prisen slettes ikke verst heller;)

Skrevet

selv har jeg brukt In front merket men gøy og høre om andre dresser også :-))

Skrevet

Har stort sett hatt Reflex parkdress og Reflex vinterdress til 5-åringen. Har brukt HH endel også, både park og vinter.

1-åringen har fått Reflex parkdress, men vet ikke helt hvilken vinterdress det blir. Må se hva som er mykt nok. Ille å gå i for stive klær når man knapt kan gå selv...

Skrevet

Reima og reflexdressene har jeg god erfaring med.

Skrevet

Jeg har hatt god erfaring med Skogstad sin dress med avtagbart fôr, og Ellos sine vinterdresser. (Flere varianter).

Skrevet

Reflex har gode, myke dresser. Holder både for de minste og min aktive gutt på 6 år. Koster 500-700 kr.

Skrevet

Kjøpte COOP sin vinterdress i fjor vinter til min veldig aktive gutt på da 2,5 år. Den er kåret best i test, og kostet ca 600 kr, noe som jeg syns er en grei pris. Veldig fornøyd med den!!!

Skrevet

Reima tec +, ingen over, ingen ved siden av :-)

Skrevet

ojojojoj.....mannen min kom vist hjem med en reima høstdress i dag :))) veldig overasskende:))))) superhappy:-D

Skrevet

Reima tec høstdress og reima tec vinterdress. Skal på salg i morgen, håper jeg kan gjøre ett varp eller to. ;o)

Skrevet

coop sin , super fornøyd med den fra i fjor som vant testen på tv2 hjelper deg i fjor... :)

Skrevet

reimatec vinterdress. høstdress har ikke vesla i år men hun har HH allværsbukse og skokstad allværs jakke istede

Skrevet

Liker høstdressen fra reima, men var ikke fornøyd med vinterdressen. Har bestilt vinterdress fra lego i år, etter anbefaling fra en her inne. Får se hvordan den er. Ellers så er det vel litt forskjellig hva som funker best, etter hvor du bor i landet. Jeg som bor på det fuktige, milde vestlandet ser mest på at dressen har høy vannsøyle. Bor man et sted med kalde, tørre vintre er nok ikke det så nøye.

Skrevet

Jobber i bhg, så har set de fleste.......

Bruker Mikk line, den er helt trolig bra!

Skrevet

Vi hadde Coop sin( friends) til eldste ifjor, knallførnøyd med den, og skal ha den i år også! Ellers har vi vært fornøyde med stormberg sin med avtagbart for.

Til minste hadde vi også friends ifjor og var veldig fornøyd med det.

Skrevet

Har både hatt høst- og vinterdresser fra både Reflex, HH og Skogstad. Kjempefornøyd med alle egentlig, men hvis jeg skulle hatt en ekstra kanpp på noen må det bli Reflex sine. Ikke er de dyre i pris heller, kan gjøre mange varp når det er salg!

Jenta får HH allværsbukse i år og med gutten er jeg litt usikker.... Har deres 4 åringer hel- eller todelte høstdresser?

(skal legge ut eget innlegg på dette tror jeg.... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...