Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 tilvenningen går kjempe bra og hun elsker barnehagen, idag er hun alene, men føler det er litt teit at de bestemmer når hun skal hentes og leveres? kom med henne 09.30 og ska hente henne 13.30 Egentligt skulle jeg vert på skolen til kl 13.00 og jeg hadde ikke da rukket og hente henne 13.30, men kansje 14.00. Ikke a jeg mener hun skal være der så altfor mange timer alene. hun var jo også litt alene i går og det gikk supert. Hva er normalt egentligt? på den tredje dagen?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Tredje dagen skal de kunne være alene men de ser jo an barnet og. Men en halvtime lengre er jo ikke akkurat noen katastrofe så lenge hun ahr det bra der.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Nei er sant det, og var typen min som leverte henne idag og han skulle på jobb så han sa at jeg kom og hentet henne rundt 14.00-14-30.. men nei, 13.30 måtte vi hente henne:S Og det er ikke sikkert hun er våken da en gang, da de legger de i 12 tiden og hun sover ca 2 timer.. Høres kansje ut som jeg helst vil ha henne i barnehagen:P Men er ikke det, hadde hentet henne i rundt 14.30 da er jeg sikker på hun har sovet ferdig;) Men føler det er litt feil at de bestemmer når vi har lov og bruke barnehagen fra 07.30 til 16.30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå