Gå til innhold

Noen som har noen formening om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er sikkert litt tullete av meg men... jeg har hørt at dyr kan føle ting om eieren sin.. som f.eks jeg leste en gang om en katt som varslet eieren sin om at hun hadde brystkreft....

fordi jeg har en hankatt som alltid har vært veldig folkesky, han vil ikke klappes og han vil helst ikke røres i det hele tatt.. han er ute hele dagen, kommer inn og spiser litt og så går han ut igjen og er ute hele natta...

men de siste dagene så har han begynt å vokte meg føler jeg.. han vil ikke ut, han blir urolig når jeg går ut, han ligger omtrent oppå meg hele dagen og sover ved føttene mine hele natta og følger meg fra rom til rom, til og med på do.. dette starta for et par uker siden.. jeg er gravid og er midt i uke 32 av svangerskapet...

det virker som han veit noe jeg ikke veit.... hehe.. dette er ekstremt unormal oppførsel av han.....

noen som har meninger om dette eller har opplevd noe sånt selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt vanlig :)

Katten sanser hva som er i ferd med å skje, og "passer på deg".

Vær du bare glad det er en katt.

Jeg har en rottweiler hanne på 50 kg, som tror han er like liten som en kattunge, som til enhver tid skal ligge på magen min.

Heller ingen vanlig oppførsel fra han, men ingen unormal oppførsel :)

Han gjorde akkurat det samme med svigerinnen min de siste to mnd :)

Skrevet

oj, ja da er jeg glad det er en katt jeg har ja.. hehe.. en rottweiler liggendes på magen det hadde jeg ikke klart..

men de er nå gode også disse dyra da :) hehe syns det er litt søtt av dem egentlig :)

Skrevet

Haha....-Jeg lar han drive på, for jeg tror det har en inkluderende effekt, men han får ikke mer enn hodet "i fanget/på magen" nå lenger.

Jeg er 29 uker på vei, og har ikke noe mer fang han kan ligge på...-haha....

Morsomt å se han reagerer når frøkna sparker. han blir helt forfjamset og prøver å "snuse seg gjennom" magen min. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...