Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 I går morges, akkurat når vi skulle ut døren til bhg og sfo, så kom 7 åringen på at hun ville ha med seg en leke på sfo´ en. Har sagt til hun tusen ganger at om hun skal ha med noe så må hun finne det frem FØR vi går. Hun hylte og skreik for hun fant ikke det hun ville ha med, da jeg skulle hjelpe hun å lete står hun rett foran meg og hyyler og skriker, jeg dytter hun litt til side så jeg kommer forbi og kan lete. Da faller hun og tar seg til armen og hyyler om mulig enda mer. Når jeg først blir sint så blir jeg meget sint, stresset var jeg også, men jeg mente jo ikke å dytte hun så hun falt.. I hennes øyne så var mamma stygg med hun og dyttet hun overende... Og sånt skal jo ikke skje! Etter jeg hadde levert de gikk jeg hjem å leitet etter leken og fant den, tok den med nedover til hun på sfo´en når jeg skulle hente lillebror. Vet ikke hva jeg ville frem til, men har dårlig samvittighet enda....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 "I hennes øyne så var mamma stygg med hun og dyttet hun overende..." Herregud, for et språk!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 10:24 spar deg!! Til HI, noen dager er det bare sånn og vi er ikke perfekte foreldre 24 timer i døgnet. Noen ganger er vi dumme mødre, men det viktige er at vi henter oss inn igjen og ser det som er feil/dumt og hvem som er den voksne. Jeg skammer meg mange ganger over mine umidne utbrudd..... Du er ikke alene.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Hun mente sikkert at du skulle ha skrevet "henne" og ikke "hun".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå