Gå til innhold

Stygge bilder av barn som bursdagshilsen i avis......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid stusset på om dette er gjort med vilje eller om ungene bare er stygge. Nekter å tro at foreldre leter fram et lite flatterende bilde og sender det inn som bursdagshilsen i avis. Da er vel ungen bare stygg da kanskje....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI!

Bare fordi du lukter mose i underlivet og ørna bare betaler 35 kr i bidrag trenger du ikke la det gå utover oss andre!

Skrevet

Sært innlegg.. men svarer likevel, fordi jeg sendte inn et skikkelig stygt bilde av gutten min som bursdagshilsen i avisen et år. Rett og slett fordi jeg aldri fant noen nærbilder som var bra av ham. Og siden fristen for innsendelse av bilde gikk ut samme formiddag som jeg skulle sende inn, måtte jeg ta noen bilder av ham i farten før vi gikk i barnehagen/på jobb. Og de bildene ble virkelig stygge! Forsøkte å ta mange bilder fra ulike vinkler, men enten var det mine fotograferingsevner ellers var det morratrynet til guttungen som var galt. Noe var det, for selv om de ikke så heeelt verst ut på skjermen på kameraet, de bildene, så var det direkte grusomt i avisen! Stakkars liten, tror nesten ikke han kjente seg selv igjen. Men stolt var han heldigvis likevel! ;)

Skrevet

Gjesp, har du så lite å gjøre at du lager et innlegg om dette?

Skrevet

Jeg synes sjelden at disse bildene er stygge. Men jeg synes ikke det har noen offentlig interesse, og jeg skjønner ikke at en del lokalaviser bruker hele sider på å trykke disse private bildene, som kun har interesse for den nærmeste familien.

Skrevet

Gjesp, det er jo så mange andre intelligente innlegg her....

ikke HI

Skrevet

Hihi! Herlig at noen er ærlige! All ære til deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...