Gå til innhold

abort eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan skal man klare og ta abort,når man har fått ett forhold til den i magen allerede?? går og er redd for og miste, men jeg kan ikke ha flere. må ta abort, blir tungt dette her.

de som utfører aborten,ser dem på oss,de som egentlig ikke vil ta det bort? om man nøler veldig på svara osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med amathea, ikke her.

Skrevet

Når jeg tok abort spurte de ikke om noen ting. Ikke ett siste, er du sikker på at du gjør det rette-spørsmål, ingenting.

Men har du fått ett forhold til barnet allerede bør du tenke deg om.. Du kan få sorgreaksjon etterpå.

Lykke til:)

Skrevet

Kjære deg

Tenk deg om og vær sikker før du tar denne avgjørelsen. Hele innlegget ditt lyser av tvil!

Dette sier jeg ikke fordi jeg er imot abort, jeg har forståelse for at det kan være den beste løsningen i noen situasjoner.

Men det finnes så mange ordninger hvis du ikke ønsker abort, les ihvertfall på sidene til amathea, AAN osv. Noen steder kan du stikke innom uten å ringe også.

Kan jeg spørre hvorfor du ikke kan ha flere? Jeg skjønner at du ikke vil svare her på anonymforum, men du kan sende meg en pm om du vil.

Skrevet

Om du ligger og skriker nei, nei, sier de bare det er normalt. Og de utfører aborten likevel.

Skrevet

Er du i tvil så ikke ta abort! Du kan angre på valget,men du kommer ikke til og angre om du velger og beholde.

Jeg var også veldig i tvil ,fikk snakke med en sosionom på sykehuset,og det var veldig godt.

Kan ikke si at jeg angrer på valget:) Verdens nydligste 1åring er beviset:)

Lykke til! (Det hjelper og snakke med noen utenforstående)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...