ifie Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hvor kan jeg få tak i en god drikkeflaske (vann) til barn? Jeg syns de fleste gir vannet en grusom smak! Det skulle helst vært med drikketut. Noen??
Zitro Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Mine har stort sett vanlige imsdalflasker, 0,5 liter. Dem setter ikke smak ihvertfall som "alle" plastflasker gjør...
BlåBlå Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Sigg har gode alu flasker til barn. Med drikketut. Ellers er vi bveldig fornøyde med CamelBack sine barneflasker.
lille sprelle Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 nuk tror jeg det er har en grei en (fåes kjøpt i matvareforretning). Den er nonspill - det jeg jo kjekt.... har en rosa med orange belteklips. Lett å drikke av og som sagt, ingen søling.
lille sprelle Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 eller så har camelbak noen fine med sugerør i. koster litt, men varer lenge.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Vi har en fra Blafre som vi er veldig fornøyde med. Den er av aluminium, men har plasttut. Vannet smaker godt og holder seg kaldt lenge. Pen er den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå