Gå til innhold

privatist- helse og sosialfag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bøker brukes? Jeg tenker på alle fagene, jeg spurte på norli på karl johan, de visste ikke, det er flere å velge mellom. Hvorfor kan jeg ikke bare velge den boken jeg har lyst til (innenfor hs)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gå å høre på den skolen du skal ta eksamen på. Er litt dumt å bruke en annen bok enn det som er pensum, kan være forskjeller og det kan du bomme på på eksamen. Det skjedde meg i naturfag...Fikk beskjed om å kjøpe en litt annen naturfagbok enn den de hadde som pensum der jeg tok eksamen. Det gjorde at jeg fikk et spørsmål på muntligeksamen som ikke var nevnt i min bok, dessverre. Så gå å få bokliste på skolen din.

Skrevet

Jeg bor i Vestre Aker, hvilken skolen "hører" jeg til?

HI

Skrevet

Nei, det aner ikke jeg...bor i troms:D

Men gå innom den nærmeste videregående å spør da, eller ring kommunen.

Skrevet

Hva mener du med helse- og sosialfag? Er det vg1 du mener, eller mener du vg2 (i tilfelle kommer det jo an på hvilken linje du velger, helsefagarbeider, barn- og ungdom, helseservice, ambulansefag etc)

Hvis du mener vg1, skal jo alle læreverk dekke kompetansemålene (som du bør sette deg godt inn i før eksamen), men det kan være lurt å spørre der du skal gå opp som privatist hvilket læreverk de bruker. Det gjelder forøvrig både om du går vg1 eller vg2.

Hilsen lærer og sensor (også for privatister) på HS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...