Gå til innhold

Julegavetips 2010???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å være tidlig ute med julegaver i år og trenger noen tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken alder og kjønn tenker du på. Jeg har alt kjøpt noen julegaver selv, men må alltid handle litt i desember også!!!!!

Men det er veldig greit og lage en liste på hva som kan være en "ok" gave!!!

Skrevet

Bøker er alltid en god gave :)

Man kan prøve å følge med på tilbud o.l. nå før jul.

Har dere smartclub i nærheten så har de ofte kjempegode tilbud på bøker.

Dette er en like god gave til barn, som til voksen :)

Ellers er det lurt å følge med på tilbud på sengetøy o.l.

Det er slikt som er så deilig å få, for det er så kjedelig å kjøpe selv :)

Foruten det er det mye som kan lages om man er litt kreativ.

Hjemmestrikkede tøfler, luer, skjerf, votter o.l.

Jeg skulle veldig gjerne kunne strikke slike ting, men dessverre....-Jeg har ti tommeltotter når det kommer til slikt.

Skrevet

Jeg er igang med selvlaging i år, så tidlig :)

Har planer om å scrappe layouts og sette de i rammer. Dette blir til de barna som kan sette pris på det, og voksne. En morsom, og annerledes gave.. Skal lage noen til oss selv også, syns det er så koselig med scrapping på veggene i stedet for "kjedelige" vanlige bilder ;)

Ellers er vi flinke til å bruke veslejenta vår til å lage ting! Hun har malt og pyntet krus og glass, malt på lerret, hatt sin "egen" scrapping-runde og lagd bilder vi har rammet inn. Besteforeldre og tanter/onkler syns alltid dette er stor stas, og jenta selv storkoser seg når hun lager det :)

Skrevet

Kjøp eller lag små\store kurver, og kjøp småting til å legge oppi, masse forskjellig. kjøpte til faren min og stemora mi i fjor, der la jeg litt pynteting, litt godis, en kaffepose, en pakke med fine servietter, og noe anna småtteri. trenger ikke å være så mye, men en kjempefin gave :) kan jo også gjøre det med toalettsaker. noen fine såper osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...