Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Eksen min har sett ut et rykte at han og hannes nye familie har dårlig økonomi for jeg får et kjempehøyt bidrag mnd. Men pga av dem har 4 barn i familien og det kun han som jobber betaler han kun bare 50 kr i bidrag for vårt felles barn. Kan ikke forstå at det er en formue for han. Han har ikke vår sønn på besøk eller sende han julegaver eller burdagsgaver. Har dem dårlig økonomi får heller ny dama hannes jobbe. Jeg er jo 100 % jobb og har fått flere barn i et nytt forhold. Har lyst til å vise til alle vi kjenner det brevet fra nav hvor de kom fram til at han skulle betale 50 kr i mnd.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Får du noen slags kompensasjon fra NAV da, forskuttering etc? Jeg trodde det var et minimumsbeløp alle skulle få, mener i alle fall det var slik før.. Stakkars man, har han kun råd til å betale 50 kr per md i barnebidrag, så må de jo være fattige.. Trist at dette rammer deg.. Men å kreve/mene at dama hans får jobbe så du får mer bidrag, det klinger ikke helt riktig for meg..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Hei jeg høre andres reasjon på vise fram brevet der de kom fram eks min skal betale 50 kr i mnd i bidrag da han hadde lav bidragsevne fordi han 4 nye barn med ny dama si. Er det frekt av meg! Jeg er veldig lei å høre stadig fra felles venner at det ikke er farlig for meg så får så mye penger hver mnd for eldste barnet fra eksen. Dem si også eksen min slitter veldig mye med økonomin pga bidraget jeg får. Heldigvis får jeg bidragforkudd hver mnd.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Jau jeg får bidragforskudd hver mnd. Men han trenger ikke å lyge at han betaler mye mer hver mnd enn han gjør. Han si at han må betale meg 2000 kr pr mnd og han ikke har så mye penger å bruke på de andre barna hannes og at dem slitter med økonomi pga det. Haha kan ikke forstå at 50 kr er så mye. Sønn mi er no 15 år og dritter oppi faren sin. Det er verken julegaver eller bursdagsgaver å få derfra. ikke er han velkom besøk heller. Nei jeg krever ikke at dama hans jobbe bare de ikke lyge at jeg får et kjempe bidrag. Mor til 3 på 15år 4år 1 år
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Dette hadde jeg hevet meg over! Du får de pengene de mener du har krav på, de som lyver får alltids smake sin egen medisin.. Skjønner det er irriterende at de lyger etc, men en slik mann er dessverre ikke noe å bry seg med. Mitt råd er å heller bruke energien din til å ta vare på de barna du/ dere har, ikke bruk mer energi på xn.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Om noen sier det kan du selvfølgeig fortelle dem hva han virkelig betaler. Jeg hadde ikke ogdtatt at en man igjen skal få seg til å virke som den uskyldige. Hadde han ikke penger durde han ikke fått 4 nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå