Gå til innhold

Finnes det noen gode gummistøvler til en 1-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars lille jenta har jo så vidt begynt å stabbe seg bortover. Støvler virker helt umulig å kunne gå med for de minste.

Noen som har noen "barnevennlige" støvler å anbefale?

Noen som har begynt med høstsko til barna enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes vel noe som kalles krabbevotter - blant annet fra reima. Vanntette visstnok? Har ikke prøvd det selv da.

Vesla bruker en slags gummistøvler fra barnas hus (reflex tror jeg) som er helt myke og har gummistrikk oppe, men skikkelig såle. De hadde nok funket fint også til krabbebarn :)

Skrevet

HI

De gummistøvlene hørtes bra ut. Lenge siden du kjøpte de? Pris?

Sånne krabbevotter ønsket de helst ikke i barnehagen, uten at jeg spurte hvorfor. Mulig de har dårlige erfaringer.

Skrevet

Jeg var innom B H i dag og så de støvlene der, men la ikke merke til pris. Tenkte at de virket helt geniale til de minste :) Nå er min minste fortsatt i magen, så derfor kjøpte jeg ikke dem.

Skrevet

Mamma kjøpte dem for meg, hi hi. Tror hun var i Oslo en plass (ikke at det hjelper deg så mye ...). De var ganske rimelige, litt over hundre kroner tror jeg (hukommelse som en sil som du forstår). Men de hadde bare hatt et par stk så det kanskje lurt å ringe rundt i stedet for å dra dit hvis du har litt reisevei.

Skrevet

Tusen takk for tipset altså.

Da skal jeg jammen kjøre dit en tur i morgen. Er et kvarter unna, så det skal nok gå greit, selv om det skulle bli bomtur. Det går sikkert an å bestille noen dersom de er utsolgt. Er ikke bråhast, hun har gummistøvler hun kan bruke nå, men de er ikke helt ideelle liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...