Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Har nå gått over til flaskemating (Nan). Og har nå de siste ukene gjort følgende til natta: Barnet spiser ca 100ml per måltid og jeg fyller da på ca 70 ml kokt vann på flaskene som jeg setter i en kurv på soverommet. Fyller resterende kokt vann på termos. Når barnet våkner, fyller jeg på de resterende 20 ml i flaskene og får da riktig temperatur. Ser at mange setter flaskene i kjøleskapet, men synes dette er litt tungvindt på natta. Det går vel greit å gjøre som jeg har gjort? Er jo steriliserte flasker og sterilt vann...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Det høres helt fint ut. Så lenge du blander i mme etterpå eller passer på at mme ikke oppbevares i romtemp. i mer enn 4 timer så går det helt fint-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Ja, dette syns jeg høres ut som en fin måte å gjøre det på. Det viktigste er at man finner en metode som passer for seg:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Ahh, takk for svar:) Var nesten litt redd for at jeg har gjort noe feil:) Blander Nan i tilslutt, ja, når jeg er sikker på at tempen er riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå