Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Go`boken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har meldt min 5 måneder gamle sønn, men ikke fått velkomstgave enda. Noen som er med i Go`boken der ute? Bra, ikke bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er medlem i Go`boken og så langt er jeg veldig fornøyd med pakkene. Hun er 4 måneder og i pakkene vi har mottatt så har det vært en tøyleke eller en tøybok, en hardbok og en cd-plate med barnesanger/musikk. Varierer litt hva som er med, men det har vært 3-4 ting hver gang.

Og slik jeg har forstått det så endrer pakkene seg etter barnets alder.

Så ja, vi liker Go`boken:)

Skrevet

Har vært medlem i 8 mnd nå, er kjempefornøyd. Pakkene vi får er bra tilbasset alder, de er morsomme og fanger faktisk interessen til snuppa + andre barn som kommer på besøk. Har faktisk fått flere kommentarer om at vi har så mye bra bøker fra andre foreldre. Og det er ikke noe problem å avbestille pakker om det er noe man ikke vil ha (man får beskrevet innholdet i neste pakke i hver pakke man får).

Skrevet

Jeg likte de fleste bøkene kjempebra!

Datteren min også.

Men jeg likte ikke måten de opptrådte på.

De sa egentlig indirekte for hver pakke at hvis vi ikke kjøpte den så ville barnet vårt miste stimulansen den pakken fremmet. Jeg følte det hvertfall slik utfra hvordan de ordla seg!

Så vi sa opp, og kjøper heller bøkene i butikken.

Til syvende og sist er det billigere.

Men det er klart. Vi vet jo ikke hvilken bok som passer helt perfekt til de ulike mnd i det første leveår utfra utviklingen til barnet ;)

Den boken "SE" som vi fikk i en eller annen reklameboks er forresten boken vi er mest fornøyd med! 3år etter er det bare filler igjen av den :)

Skrevet

Veldig fornøyd! Har kjøpt mange bøker som er mye lest!

Skrevet

Synes det var veldig bra for baby, ikke så bra for større barn. Da foretrekker jeg biblioteket:-)

Skrevet

Vi har fått mange fine bøker derfra, men også mye som ikke fenget eldstemann i det hele tatt. Men så går bokinterresen hans i bølgedaler da. Ble etterhvert mange bøker som lå langt foran han i løypa, skulle nok vært flinkere å avbestille. Var mange fine babyprodukter i begynnelsen og godnattboka med Gogo er ganske slitt.

Litt før eldste fyllte to meldte jeg minstemann inn i Ole Brum babyboklubb og meldte oss ut av goboken. Også her er det en miks av fine babybøker/produkter og bøker som egentlig passer for eldre. Forskjellen er at Ole Brum fenger eldste mye mer enn mange av karakterene i Goboken sine bøker. Eldstemann koser seg med bøkene som egentlig er ment for minste :)

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd! :) vervet akkurat noen venner og fikk en DBS sykkel til mini i vervepremie:)

Skrevet

Dyrt og oppskrytt.

For de aller minste var det ok, men så snart ungen bikka året, så var det slutt på den gode kvaliteten, og prisen var minst like høy hele vegen. Så jeg gikk over til Bokklubben Barn og Barnas Egen Bokklubb. Der kan jeg i alle fall bestemme hva jeg vil kjøpe selv.

Skrevet

Bra og høre dere er fornøyd:) Fikk velkomstpakken i dag.

Skrevet

vi var fornøyde til å begynne med og syntes det var artig med babylekene og babybøkene. Men så begynte vi å gå lei, det kom så innmari mange bøker om dyra på gården. Greit nok, det er jo en fase hvor "gakk og kvakk og hva sier grisen" er veldig spennende. Men det var ingen ende på disse "dyra på gården" bøkene. Dessuten var jenta vår over middels interessert i bøker og veldig tidlig ute språklig, så det de sendte stemte ikke med hennes utvikling og hva hun interesserte seg for lenger. Da syntes vi at det kunne være bedre å melde seg ut og heller gå i bokhandel/bibliotek og velge de bøkene vi ville ha til henne selv.

Skrevet

Jeg synes de har noen bra bøker, men synes bare man trenger et par slike bøker, synes de er ganske like. Jeg har venninner som har vært ganske misfornøyd med GoBoken også. Jeg valgte å ikke være medlem, men så har jeg en slektning som jobber i GoBoken også så har fått en del gratisbøker (og de ligger innerst i hyllen for jeg synes de er dårlige i forhold til de jeg har valgt selv i bokhandelen og i Bokklubben).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...