cathy 2 på under 1 år Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Føler jeg løper hele dagen for og rekke over flasker, bleier, hus, bading +++ og så oppi dette skal jeg huske meg selv litt. Men nåe storesøster er lagt så får jeg meg en pust i bakken og tenker at det roer seg sikkert snart for det blir nok rutiner om ikke for lenge. På lørdag skal storesøster feire 1 årsdagen sin og da blir det fullt hus igjen her, men etter det så tror jeg faktisk vi får pause noen dager. Det har vært folk her omtrent hele tiden og i denne varmen har vi slitt litt med og holde humøret alle sammen. MEN GLEDER MEG TIL RUTINENE ER PÅ PLASS OG VI VIRKELIG KAN NYTE DET OG HA 2 SÅ TETTE!! og til storesøster har lært og gå alene så vi slipper gå med henne hele dagen!
mammatetogansketette:)) Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Å dette hørtes hærlig travelt ut:) En stund siden du skreiv det her ser jeg, håper det har roet seg! Håper du setter NOK SØVN TIL DEG SELV som prio nr EN!! (ja, bortsett fra barna altså) Har man fått nok søvn selv går alt som en lek!!! Travelt ja, men lite søvn er drepen i lengden... Gratulerer med to småttinger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå