Gå til innhold

Hva slags symptomer hadde dere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo prøver igjen. Har prøvd i ca 3 mnd nå, veit det ikke er lenge, men jeg vil så absolutt at det skal skje noe snart....

Nå er det noen dager til jeg venter mensen, men jeg synes jeg kjenner noe nedi der. Litt stikkinger og murringer i livmora og sånn. Synes også at jeg har vært ganske hormonell de siste dagene. Men det jeg også tenker er at jeg så sårt leter etter disse tegnene, å får meg selv til å tro at noe er på gang :P

 

Hva slags symptomer hadde dere i starten av svangerskapet ?

Håper på mange svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manglende mens var eneste symptomet. Ble litt trøtt, kjente liv og fikk mage i 2.trimester. Måtte tisse litt oftere og fikk rier i 3.trimester og så ble ungen født.

Hadde et meget symptomfritt svangerskap.

Skrevet

takk for svar :) mitt forrige svangerskap var full av symptomer, og mistenkte at jeg var gravid ved at jeg var kvalm og hadde fått litt større pupper som var veldig ømme. Men disse symptomene var jo litt senere enn nå, da var jeg et stykke på vei, og det var ikke planlagt, så kjente jo ikke etter symptomer da. Regner med jeg bare gir meg selv et innbilt svangerskap her, for å så å bli skuffet når mensen kommer på søndag ;)

Skrevet

ømme pupper begge gangene..

Men første gangen skjønte jeg ikke hvorfor da,men fant jo ut det i ettertid =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...