Gå til innhold

er trettheten gått over?


Nyttårsbaby?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 21, men trettheten min er ikke gått over. Det er tungt å være på jobb, og etter at jeg har kommet hjem er jeg så trett at jeg ikke klarer noe annet enn å ligge på sofaen.

 

Jeg hadde gledet meg til denne perioden av svangerskapet ettersom jeg har struttet av energi på dette tidspunktet med de to forrige.

 

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler nesten at jeg sover mer enn sønnen min på halvannet, så trøttheten har ikke gitt seg her heller.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg lever som en oljearbeider. 4 på 2 av. Bortsett fra at det er snakk om timer ikke uker. Må altså hvile 2x ila en dag,

Var akkurat lik i forige sv.skap, og da gav det seg ikke før babyen var ute. Forsøkte å ignorere trøtteheten en periode da, etter prinsippet det er bare en kneik jeg må over, jeg har sikkert sovet for mye. Det endte med en vanvittig runde med oppkast, og mistet synet på det ene øyet. Måtte på nevrologisk avd på sykehuset osv. De konkluderte med at jeg rett og slett var utslitt.

Gjør ikke den feilen igjen. Er 40%sm. Fri en dag i uka, går 1300 de andre dagene. Er akkurat tilb fra ferie, så håper det vil funke.

 

Det fine var jo at jeg følte meg på topp i barsel og spedbarnstiden. Freste avgårde 2 mil på ski 9dg etter fødsel, måtte aldri hvile etter nattevåk osv. Men det er slitsomt å ha en sånn "det er vel bare å ta seg sammen"diagnose. For det er faktisk ikke barebare for alle.

 

Jeg er heldig som ikke har vondt noen plasser, eller har andre plager, så når jeg ikke er dautrøtt, så er jeg helt med,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg er i uke 17. Frem til uke 14 kastet jeg opp en hel masse og var sm pga det, etter det har jeg hatt ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har den gitt seg. Nå må jeg passe på sånn at ikke middagsluren blir for lang for da får jeg ikke sove om natta..

Er i uke 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på sykhuset, mine jærnlager er tomme og da er det ikke så rart at jeg er i "kjeller`n"

Tilbake imorgen å sjekke verdiene...

Mulig fler som bør sjekke de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er IKKE gått over........... bah.... har termin 9.1.

Syns også det er ufattelig slitsomt å være på jobb... jeg holder på å sovne forran skjermen til stadighet...!

 

 

Jeg håper den karrer seg forbi nyttår.. ! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 20, og er fremdeles trett... Må som regel legge meg ned på sofaen en times tid når er hjemme fra jobb før jeg orker å gjøre noe... Men det er heldigvis litt bedre enn i 1. trimester, da kunne jeg legge meg klokka 9 og sove til halv 8 neste morgen... ;)

 

Det verste er at jeg aldri føler meg helt uthvilt, selv om jeg kanskje har sovet i over 10 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...