Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Har hørt at det kan gi stabile sykluser,eggløsning og øker sjangsene for å bli gravid? Noen har visst gått mye ned i vekt også.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jeg går på det, men merker ingenting bortsett fra at jeg blir kvalm når dosen økes.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Om det var metformin eller vektnedgangen som var utslagsgivende er jeg ikke sikker på... Men jeg gikk fra å ha mensen kanskje 1 gang i året, til hver mnd, og ble gravid 3. mnd
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 gjekk på kombinasjon av metformin og pergotime, og det gjorde susen her i allefall.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Man får ikke dettte om det ikke er en grunn for at du skal bruke det. Om du feks harr PCO, PCOS, Diabetes 2 osv..... Men hjalp meg m både kilo og å bli gravid, men har PCO og av den grunn insulinresistent. Slet før på grensa til Dia type 2 også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå