Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hvorfor lyver de? Kan de bli kvitt det?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jeg vet ikke nøyaktig hvorfor de lyver, men kan tenke seg at det er for å føle seg bedre med seg selv? Mange har ikke kontroll på lyvinga si, det bare kommer før de selv vet ordet av det. Det blir en vanesak som er vanskelig å bli kvitt, men tror og håper for deres del at med en del innsats så kan de klare å holde seg unna lyvinga =) Jeg gikk i klasse med ei som hele tiden skrøt på seg ting som f.eks viss jeg hadde fått en ny mobil og fortalte henne dette så kunne hun finne på å si helt uten å tenke seg om "Jeg fikk også en ny mobil i går, den var så og så mye dyrere" osv. Skulle vi på ferie og nevte dette så brøt hun ut at hun enten skulle samme plassen bare på ett luksus hotell, eller en mye mer attraktiv plass. Skulle vi på hyttetur (leid hytte) så hadde hun pluttselig en luksus hytte... Det var liksom så gjennomskuelig at det ble dumt, og man syntes riktig synd på henne. Men hun mistet veninnene sine pga dette. Hun visste også årsaken, men greide bare ikke å slutte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå