Gjest MMJ Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Helst ei som ikke bråker så mye... Og lurer på eventuell pris...
* 5 om dagen * Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 vår bråker ikke, nå har vi hatt den en stund, men den er på samme yttervegg, og ca 2 meter i fra senga vår,så burde jo hørt den....men nei... det er en carrier, som er beregnet opp til 220 kv2. prisen er jeg usikker på, da vi fikk kjøpt en lokalt her, og gode rabatter på, da han bestilte i stort kvantum. men vi betalte ca 13500 + montering...men det var veldig billig, etter som jeg forsto. vi kjøpte den for 2 år siden.
Gjest MMJ Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Det merket har jeg ikke hørt om. Takk for tipset
* 5 om dagen * Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 http://www.varmepumpeverkstedet.no/19-carrier-varmepumper
mumsima Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Toshiba er veldig bra. Ganske stillegående. Dessuten anbefalt av Norges Astma- og Allergiforbund pga god luftrensing. Sjekk www.toshibavarmepumper.no. Ta kontakt med nærmeste forhandler og be om pris.
Tiddelidu! Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Vi har også Carrier varmepumpe, den Platinum-typen i følge linken over her. Vi er veldig fornøyde med vår :-) Og siden det ofte sies at varmepumper slutter å virke ved ca -20 grader og lavere temperaturer, var jeg ganske overrasket over at den holdt koken gjennom hele vinteren, selv ned i -25-28 grader. Vi fyret jo i vedovnen ved siden av, men da morgenen kom merket vi godt at varmepumpa hadde stått på :-) Litt lyd kommer det jo fra den, men langt i fra plagsomt. Vi kjøpte den i pakke med noe annet så jeg er ikke helt sikker på prisen, men kanskje rundt 18.000 - 20.000 kr inkl montering, Carrier lager til og med varmepumper man kan ha i kroken på et rom, i tilfelle man skulle ha plassmangel ;-) (http://pub.kvt.demo2.vianett.no/filer/kvt.no/PDF/SilenTech.pdf) Vi har en helt vanlig da.
Gjest MMJ Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Ja, da har vi vært og undersøkt litt. Toshiba er den som ligger på førsteplass foreløpig. Den var litt dyr da, 23000 kroner... men.... Den hadde sånn filter, og det er bra siden jenta mi er litt utsatt for å få atsma! Tror det blir den, må bare vente til neste lønning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå