Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Vi var så smarte å nevne det første alternativet til navn vi hadde funnet, og nå bruker familien min det navnet om barnet allerede. Fikk litt bakoversveis. Vi hadde jo sakt det var et alternativ vi tenkte på og vurderte sterkt. Hadde sikkert endt opp med det også, men nå er det liksom bestemt for oss. Det er spredt videre til hele slekta, og jeg har hørt rykter om at det er brodering på gang. Det vil si navnet allerede er brukt skriftlig i et broderi. No going back... jaja... merkelig. Men, men... vi hadde nok valgt det navnet uansett.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Da har dere lært til neste gang :-) Koselig med broderi da
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Haha! Jeg hadde på pur faenskap funnet et annet navn:D Så kan de sitte der med sjegget fullt av postkasser og broderier til tombola!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Ei jeg kjenner sin sønn fikk også navn på den måten. Hun hadde egentlig bestemt seg og sagt det til familien, men så ombetsemt seg å valgt et nytt navn, men ikke gitt beskjed, så det første navnet ble brukt av alle fra fødsel på kort o.l, og da fulgte bare mor etter. Hva er navnet da?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Jeg hadde også valgt et annet navn, eller stavet det litt annerledes i det minste! Det der er faktisk noe av det frekkeste jeg har hørt...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 hehe men det kan vi jo ikke gjøre. Må tenke litt på oldeforeldre også. Dete r snakk om oppkalling og det hele. Men foreldrene mine skulle ikke sakt det til hele slekta før vi hadde endelig avgjort det. Men som sakt... vi hadde nok gått for det uansett.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 He he... Det skjedde her også, bortsett fra broderingen. Plutselig visste alle hva barnet skulle hete. Saken var at her var det kun et alternativ som faktisk ble byttet ut:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Neida, den var hundre prosent tydelig, så det går ikke at det er feil. Tar delvis muntert og lett på det, fordi min surrete mor har trodd det var endelig avgjort. Hun surrer mye og egentlig burde vi visst dette kunne skje. Men nå som det har skjedd får det bare være. Jeg har ikke lyst å si navnet her, fordi det er så utrolig skjeldent og jeg vil ikke ha folks meninger. Man får jo mange meninger på navn her på anonymforumet, men siden dette som sakt nå er avgjort vil jeg ikke ha negativ tilbakemelding her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå