Gå til innhold

Noen her som bare tjener 10.500 kr i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mye og leve av...i tillegg kommer 2 barnetrygder.Men regner uten dem da.

Flere i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2voksne + 1 barn har levd på 12-14000 i mnd i ett år, ofte mindre, så du klarer deg fint

Skrevet

Jeg har 11000 utbetalt i mnd. Men dette er utenom utvidet barnetrygd og bidrag, ikke mye å bli rik på akkurat:( Har søkt bostøtte, regner med at jeg har krav på litt der, siden jeg har så lav inntekt

Skrevet

D må nok regne med barnetrygden. Du kan ikke forvente å kunne spare.

Om du er alene med barna er det en god del mer du kan få.

Skrevet

Sånn er det hos oss også. 3 stk på 14000. Det er tungt, men det går jo.

Skrevet

Hvordan betaler dere husleie og strøm?

Skrevet

Det er ikke noe man "klarer fint".Har lån å betale,tlf/mob regninger(ringer lite),maten er dyr.Går ut med mer enn jeg får inn.

Helt håpløst,sosialen tar ikke hensyn til låneavdrag.Ante ikke at jeg skulle gå så mye ned i prosent,men slike er d når man ikke har fast jobb..:-(

Blir galen av dette,får ikke sove om natten.Kan jo ikke låne penger i ett fra familien.Mannen min tjener heller ikke mye.

Skrevet

Da må dere flytte til en billigere leilighet rett og slett. Man kan ikke leve over evne når man ikke har noe å leve for.

Men, hvis mannen din tjener penger i TILLEGG til at DU tjener 10500 har dere jo MASSE i inntekt!

DA kan du ikke klage, da er det måten dere disponerer pengene på det er noe galt med.

Skrevet

Hvordan greier dere å betale husleie, strøm, mobilabbonement og samtidig få mat på bordet og annet nødvendig for 10-14000 i måneden? :)

Dette er ikke for å kritisere, men jeg søker tips.

Skrevet

Man må selge unna når det kniper om.Kan ikke eie alt da.

Skrevet

Altså, at bare en av to voksne i en familie tjener rundt 10.500 i måneden eller at begge gjør det?

Skrevet

22.55:

Kjøper ikke undøvendige ting til de voksne, nye klær bare når det virkelig trengs. Mat kan være billig hvis man følger med på kampanjer. Ringer lite, har billige abo.

Er utrolig vanskelig, spes når det er høytid+bursdager som barnet blir invitert til, men man må bare ofre seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...