Gå til innhold

Noen som kjenner en franskmann i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter han i så fall?

Jeg ble nemelig kjent med en franskmann i byen i fjor. Vi rota sammen flere ganger, men jeg fant ut at han hadde løyet til meg.Visste seg at han hadde samboer eller var gift. Nå har jeg fått en melding av han om vi kan treffes igjen, han sier han skal gå fra samboeren. Han er veldig kjekk og utrolig grei å prate med. Men han løy jo i fjor, så hvorfor skulle han ikke lyve igjen liksom?

Noen som kjenner en franskmann i trondheim? Kanskje det er han samme, og om noen vet om det er sant at han skal gå fra dama si

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frister det så mye for gjentagelse?

Ikke selg deg billig, er det noe som heter og det høres det ut som du driver på med. Rett deg opp, jente!

Skrevet

Nei, men jeg kjenner en engelskmann i New York

Skrevet

Og jeg kjenner en kineser på kalbakken...Han er gift og har barn. Ikke la deg lure til å ligge med ham!

Skrevet

Jeg vet om en franskmann i trondheim , men han er ikke spesielt pen. Sikkert sent i 40 åra. Husker ikke hva han heter, men brukte å være på credo.

Skrevet

Ha ha ha 22:06!!! Den var god :-)

Skrevet

Jeg vet sikkert at jeg er skikkelig dum hvis jeg går med på å treffe han, og jeg kommer garantert ikke til å gjøre det hvis han fortsatt er sammen med dama si. Men har vanskelig for å tro han uten å få det bekreftet fra andre siden han løy sist. Denne mannen har ingen felles venner med meg, så får liksom ikke til å spørre noen andre heller.

Han er mullat og i begynnelsen av 30 årene

Skrevet

Ikke tenk på å treffe han igjen, forstår at det er fristende...men husk han løy til deg...å han var utro å han kommer til å være utro igjen...vil dette være noe kjekt for din del...ville heller funnet meg en mann som er til å stole på.

Drit i den drittsekken;))

Lykke til!!!

Skrevet

Tror kanskje du har rett 22.35. Skal gjøre mitt beste:)

Er det virkelig sånn at "en gang utro", alltid utro tror dere?

Skrevet

22.07

Han vet jeg hvem er men, husker selvsagt ikke navnet på han... Ikke spes pen, men en hyggelig mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...