Gå til innhold

Lit teit spørsmål, men... Klarer du å ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bite deg i tærne? : )

Jeg har alltid vært myk i kroppen og klarer fint å bøye meg når jeg sitter og bite i tærne... :)

Snuppa mi på fire er stiv som en stokk og klarer det ikke.

Jeg er 37 år gammel om noen lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke spesielt myk i kroppen, men klarer fint å bite meg i tærne, ja!

Skrevet

Ja, men driver ikke så mye med det.

Skrevet

hehe. Jepp, klarer ennå å bite meg i tærne. Er 30 år og 26 uker på vei :)

troddealle barn var veldig myke og at det skulle vært en selvfølge at hun klarte det.

Men jeg vet jo ikke....

Skrevet

Nei det klarer jeg ikke. Det gamle skråget mitt på 25år er altfor stivt og stølt til det gitt :-P

Skrevet

haha! Jeg er 31 år og klarer kun høyre fot. Alltid hatt problemer med venstre :-)

Skrevet

øhh.. mulig du må forklare hvordan du gjør det. For jeg er ikke mjuk i kroppen i det heletatt, og til å med jeg får det til..

Skrevet

Sikker på at hun ikke klarer det bare fordi hun ikke vet helt hvordan hun skal gjøre det? Altså hvordan hun må bøye i knærne/hoftene? Trodde nemlig at alle var myke nok til å klare dette i så ung alder..?

Jeg har to dårlige knær (menisken i begge) som knirker i tide og utide hvis jeg bøyer dem mye, reiser meg etc. Likevel klarer jeg (SÅVIDT, riktignok) å bite meg i tærne. Ikke direkte behagelig i knærne akkurat, men joda- det går. Så hvis jeg klarer det bøøør vel en 4åring klare det..?

Skrevet

Hei.

HI her. Takk for mange interessante svar :)

Når jeg bedriver denne formen for aktivitet sitter jeg på rompa på gulvet og bøyer kneet og vrir hofta i riktig stilling sånn at foten når munnen :D

Som om man sitter i Lotusstilling med en fot...

Sånn må det nok beskrives...

Skrevet

Pappan er stiv i beina, men det kommer mye av fotballspilling i mange år. Jeg har prøvd å hjelpe datteren min, men klarer ikke :)

Hun er ellers sunn og frisk.

HI

Skrevet

Nei, er sikkert 20 år siden jeg var i stand til det gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...