lille_spira Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hei. Noen som ikke har tatt vgs og vet om man MÅ gå alle 3 årene for å få en eventuell studiekompetanse?
lille sprelle Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 hvertfall i tidligere år, gikk det an å ta det på ett år (forsøksgym i oslo hadde ihvertfall den ordningen), men jeg vet ikke nå. Det går fint an å ta enkeltfag på kvelden osv. Sjekk med fylkeskommunen. Det er de som skal ha greie på dette.
Gjest Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men undersøk om det fins voksenopplæring der du bor. Der skal du få hjelp til å gå igjennom hvilke fag du mangler for å få studiekompetanse+ at du får tatt fagene med andre voksne. Hvis du bor i akershus, så sjekk ut denne: www.akershus.no Klikk deg inn på voksenopplæring
AnTiLoPeSvIn Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 går du voksenopplæring trenger du bare de 5-6 fagene for å få studiekompetansen. Norsk, engelsk, matte, historie, naturfag husker ikke alt i farta. Jeg skulle ta studiekompetansen men tok helse og sosialfag isteden for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå