Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 http://mammanett.no/node/7441 12 uker???
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Garantert skrivefeil. Det skal sikkert være 22, eller 32 uker. Er nesten like stor og bare 20 uker. Måtte ha mammabukser rundt uke 12, men så aldeeeeles ikke så stor ut da nei!!!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Der inne må det bo en hel skoleklasse i så fall...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Mener vel 34 uker...12 uker, er det aprilsnarr allerede..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 12 uke igjen kanskje? Eller trillinger? DEt der var jo en ganske stor mage. Har sett andre med stor mage i uke 12, ,men da har det som regel vært luft, ingen var såå store da..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Om det der er uke 12, så snakker vi firlinger eller flere!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Ser dere ikke at dama var litt "stor" fra før og?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 Noen har litt stor mage fra før, og blir i tillegg veldig oppblåst. Sikkert ikke førstegangs heller.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #9 Skrevet 18. august 2010 Jeg hadde diger og tydelig mage allerede da jeg var 14 uker på vei med eldstemann ... men så er jeg 1.5 meter på sokkelesten og spinkel av kroppsbygning så magen har jo ikke noe sted å gjøre av seg annet enn utover ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå