Gå til innhold

Gutten min fyller 6 år neste mandag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg sliter litt ifht bursdagsfeiringen. Derfor lurer jeg på om noen her inne kan hjelpe meg litt ? :)

For det første, er det greit å holde feiringen på lekeland? Jeg tenker i og med at i den aldersgruppen er det jo leking som står i fokus..?

Ellers så er denne mandagen, gutten sin 1 skoledag. Jeg tenkte litt frem og tilbake, hvordan vi skal rekke både familieselskap og barneselskap. Skal jeg holde barneselskapet på ettermiddag denne dagen og legge familieselskapet til helgen? Vet det er mange i familien som jobber mye og sent, og helt sikkert ikke får tid til å komme om dette blir på en mandag. Eller skal jeg gjøre det omvendt? Med barneselskap til helgen?

Har ikke vært så mye stress de tidligere år, men nå er han såppass stor at det er viktig at utfallet blir bra :) 6 år, er store greier for ham.

Bursdagsgave, der står det jo også stille for oss. Han har jo mersom "alt"...

Jeg er ikke den beste planleggeren, er mer en vinglepetter. Så setter stor pris på råd/tips!

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke kommet så langt med mitt barn at jeg kan svare deg på så mye, men jeg tenkte på dagen ting skal feires. Er det ikke enklere å ta barnebursdagen på dagen og de voksene på kvelden enten lørdag eller søndag.

Da har du alt på en dag, det er i helga så mange har fri og du slipper å måtte lage kaker i to omganger-tenker jeg da:)

Skrevet

Ja det høres fornuftig ut :D Men jeg tenkte mersom det at da får han ikke feiret på dagen sin, som er den 23 august da. Har det noe å si ? Blir usikker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...