Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Det er ikke noe jeg selv har opplevd, eller som jeg kunne tenke meg å oppleve i det virkelige liv!! Men likevel dukker denne fantasien opp stadig oftere når jeg onanerer.. Er jeg syk i hodet?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Er vel mer at du vil bli TATT, enn voldtatt (mot din vilje!!) ??
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Nei, det er ingen unormal fantasi. Du skjønner nok at en voldtekt i virkeligheten er noe ganske annet:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Helt vanlig. Det er noe annet å faktisk bli det, enn å fantasere om å bli det. Hilsen en som har opplevd begge deler.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Fantasi er bare fantasi. Det er helt normalt å fantasere om ting man aldri ville gjort i virkeligheten, eller til og med mennesker man aldri villet hatt i virkeligheten. Akkurat på samme måte som man drømmer helt syke ting, men i drømmene liker man det som man i våken tilstand villle mislikt. Hjernen er en merkelig ting. Ikke stress med det du, det er som det er.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Jeg er ikke psykolog, men jeg gjetter på at grunnen er at du vil overlate ansvaret til noen andre, at du kanskje er tilbakeholden seksuelt sammen med partner. Det er visstnok normalt å fantasere om voldtekt og det betyr ikke at du har lyst til å bli voldtatt. Fantasiene dine styrer du selv, en virkelig voldtekt styrer du ikke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 fantasere om det samme. De fleste fantasiene jeg har ønsker jeg IKKE skal gå i oppfyllelse! tror nok dette er ganske så vanlig, men er liksom ikke noe man prater høyt om.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 Det gjør jeg og. Tror det er følelsen av å bli underdominert som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 De vanlige fantasiene dine er kanskje blitt litt kjedelige, og du trenger noe mer kinky for å få den nytelsen du ønsker?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #10 Skrevet 18. august 2010 Selv fantaserer jeg om å få ris på rumpa, uten at jeg egentlig ønsker det i virkeligheten (tror jeg, da ...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå