Gå til innhold

Etterlysing av en person :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje du er her, og kanskje ikke...Men, jeg prøver.

Vi lå sammen på SUS i aug 2009. Ditt navn begynner med S og du fødte tvillinger, en gutt og jente. En av tvillingene dine tror det var gutten hadde hoften ute av ledd, og brukte hoftestablisator. Jeg fødte ei jente. Jenta mi og gutten din var veldig like i gråting og sutremåten.

Vi delte rom bare noen dager sammen før mi hjemreise.

 

Er det noen som kjenner seg igjen :) Hadde vært kjekt å fått kontakt med deg igjen. Har tenkt på deg noen ganger :)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...