Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Kanskje du er her, og kanskje ikke...Men, jeg prøver. Vi lå sammen på SUS i aug 2009. Ditt navn begynner med S og du fødte tvillinger, en gutt og jente. En av tvillingene dine tror det var gutten hadde hoften ute av ledd, og brukte hoftestablisator. Jeg fødte ei jente. Jenta mi og gutten din var veldig like i gråting og sutremåten. Vi delte rom bare noen dager sammen før mi hjemreise. Er det noen som kjenner seg igjen Hadde vært kjekt å fått kontakt med deg igjen. Har tenkt på deg noen ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå