Gå til innhold

Vil spise noe hele tiden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bonusbarna her spør om noe å spise hele tiden, vil ha yoghurt, biola 1 time etterpå, gjerne kveldsmat.. og da har vi spist middag i 5 tiden. Jeg synes det er unødvendig å spise hele tiden, de har også begynt å legge på seg litt, noe som kan være valpefett, men vet det ikke er mye sunt kosthold hjemme hos moren.

Hvordan gjør man det? Frukt er greit, det kan de spise når de vil synes jeg... men yoghurt, kjeks, og gjerne popcorn spør de om i ukedagene er vel unødvendig. Jeg mener de kjedespiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...