Linchen Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Noen ganger er det ingen tvil, men f.eks. midt på dagen kan jeg bli litt i stuss... Tips? Hvor får man kjøpt div "markører" for bh-stroppen el.l?
Fire småtroll Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 En sikkerhetsnål? Det var tipset jeg fikk på helsestasjonen, en liten sikkerhetsnål på toppen av bh'en..
Zitro Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Hadde et armbånd jeg enkelt byttet fra side til side :-)
Hikken Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Nesten to år siden, men ammet fra høyre pupp sist ;o) (var fryktelig sårt å gi opp, så husker det veeeeeeldig godt) Flere jeg kjenner har bare hatt gummistrikk eller andre armbånd som er enkle å ta av og på og flyttet dem fra håndledd til håndledd.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Jeg hadde en hårstrikk rundt håndleddet som skiftet plass ved hver amming.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Jeg bruker ull ammeinnlegg.. Så da bruker jeg å ta det innlegget som har vaskelappen på seg, på den puppen jeg ammet fra sist..
LoveActually Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Satte en "klips"-spenne på stroppen på den siden som skulle brukes først neste gang...
Gjest mphs Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 Med første gikk jeg i surr hele tiden de første mnd og tenkte ikke en gang på at jeg kunne ha ett arbånd eller lignende som markør. Med andre var jeg ikke så surrete og jeg hadde ammebh med markør foran på selve bhen.
hit og dit Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Jeg fulgte aldri med på det jeg. Det gikk i stuss hele tiden, men det førte aldri til noen problemer.
Verbena Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Lenge siden jeg har amma nå da, men jeg brukte ingenting for å markere det. Kjente utrolig godt hvor det var lengst siden jeg hadde amma stortsett alltid og om jeg ikke kjente det så klemte jeg bare på puppene og tok den det spruta mest fra =P
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 17. august 2010 #11 Skrevet 17. august 2010 Jeg ser det som regel på hvilken pupp som er minst og størst. Ellers kan jeg bare kjenne litt på de hvem som er hardest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå