Gå til innhold

hvordan husker dere hvilken side dere ammet fra sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger er det ingen tvil, men f.eks. midt på dagen kan jeg bli litt i stuss...

Tips?

Hvor får man kjøpt div "markører" for bh-stroppen el.l?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sikkerhetsnål?

Det var tipset jeg fikk på helsestasjonen, en liten sikkerhetsnål på toppen av bh'en..

Skrevet

Hadde et armbånd jeg enkelt byttet fra side til side :-)

Skrevet

Nesten to år siden, men ammet fra høyre pupp sist ;o)

(var fryktelig sårt å gi opp, så husker det veeeeeeldig godt)

Flere jeg kjenner har bare hatt gummistrikk eller andre armbånd som er enkle å ta av og på og flyttet dem fra håndledd til håndledd.

Skrevet

Jeg hadde en hårstrikk rundt håndleddet som skiftet plass ved hver amming. :)

Skrevet

Jeg bruker ull ammeinnlegg..

Så da bruker jeg å ta det innlegget som har vaskelappen på seg, på den puppen jeg ammet fra sist..

Skrevet

Satte en "klips"-spenne på stroppen på den siden som skulle brukes først neste gang...

Skrevet

Med første gikk jeg i surr hele tiden de første mnd og tenkte ikke en gang på at jeg kunne ha ett arbånd eller lignende som markør.

Med andre var jeg ikke så surrete og jeg hadde ammebh med markør foran på selve bhen.

Skrevet

Jeg fulgte aldri med på det jeg. Det gikk i stuss hele tiden, men det førte aldri til noen problemer.

Skrevet

Lenge siden jeg har amma nå da, men jeg brukte ingenting for å markere det. Kjente utrolig godt hvor det var lengst siden jeg hadde amma stortsett alltid og om jeg ikke kjente det så klemte jeg bare på puppene og tok den det spruta mest fra =P

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg ser det som regel på hvilken pupp som er minst og størst. Ellers kan jeg bare kjenne litt på de hvem som er hardest :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...