Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 hei. vi har prøvd lenge nå, men det kommer ingen gravidtet. Jeg har utruolig uregelmessig mens. har omtrent halve mnd med blødninger. I tillegg har gynekologen min sagt at jeg ikke produserer egg normalt. altså, eggløsningene mine kan hoppe over en mnd. har prøvd disse eggløysningstestene, men det blir jo veldig dyrt i lengden. hva tror dere? noen annen mulighet for meg?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Hvis du har prøvd over 1 år, kan du vel bli henvist til utredning for barnløshet av fastlege eller gynekolog. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Normalt har man eggløsning ca 14 dager FØR neste mens, men alt fra 9-18 dager regnes for normalt. Dette blir jo vanskelig å regne ut om du har uregelmessige sykluser. Det du kan gjøre er å bestille strips fra biligtester, disse er like gode som andre tester etter min mening, og mye billigere. Bruk en strips hver dag fra ferdig mens til neste i 2 mnd, se om du får opp eggløsning. Ellers er det jo egentlig ganske enkelt da. Ha sex annenhver dag, så er du sikker på at dere ikke bommer
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Har du sjekket om du kan lide av PCO......Da er det vanlig m uregelmessig mens og vansker m å bli gravid. Ta en hormonpørve hos din fastlege og ev sjekk stoffskiftet. Har du PCO får du ev Metformin/glucophag som kan hjelpe. Skulle du ev ha probl stoffskiffte hjelper ev medikasjon for dette også. Bolla satt fort på meg m litt medisiner innabords:-D Stå på og lykke til:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå