Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 flere enn meg som har tatt vare på dem?? er det ekkelt, det er jo tiss på dem synes det er et koslig minne jeg... har derfor tatt var på begge mine
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Det gikk nesten to måneder før jeg fikk meg til å kaste min. Jeg hadde den i eska i skapet, og i starten så jeg mye på den. Det er å spare på tiss ja. hihi Men om du vil ha dem er det jo opp til deg. Jeg tok meg sammen til slutt jeg da.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Du må jo gjøre det du har lyst til:) Jeg hadde nok aldri spart på en tissepinne nei:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Nei sånt sparer jeg ikke på. Er det ikke bedre å ta et bilde av den og spare på det da?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Det er jo kork på dem, så såååå ekkelt er det vel ikke. Jeg har heller ikke kastet min, men gjør det nok etterhvert.. Har tatt bilde av den og. Sentimental, ja.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Tar vare på mine:) Legger dem i minneboksen til ungene. Har jo bare tisset på ene delen som nå ligger trygt inne i plasthetten sin.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 hehehe, artig å se hva andre mener om dette tatt vare på mine, har dem i en liten eske
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 hehe... nei jeg tok digital test og den slutter jo å vise gravid etter noen dager!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 De gikk i søpla gitt Men tok bilde med mobilen da, måtte jo sende en sms til familien, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå