Gå til innhold

tatt vare på graviditets testen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

flere enn meg som har tatt vare på dem??

er det ekkelt, det er jo tiss på dem :P

synes det er et koslig minne jeg... har derfor tatt var på begge mine

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk nesten to måneder før jeg fikk meg til å kaste min. Jeg hadde den i eska i skapet, og i starten så jeg mye på den. Det er å spare på tiss ja. hihi ;) Men om du vil ha dem er det jo opp til deg. Jeg tok meg sammen til slutt jeg da. ;)

Skrevet

Du må jo gjøre det du har lyst til:) Jeg hadde nok aldri spart på en tissepinne nei:)

Skrevet

Æsj, nei jeg har jo tisset på den...

Skrevet

Nei sånt sparer jeg ikke på. Er det ikke bedre å ta et bilde av den og spare på det da?

Skrevet

Det er jo kork på dem, så såååå ekkelt er det vel ikke. Jeg har heller ikke kastet min, men gjør det nok etterhvert.. Har tatt bilde av den og. Sentimental, ja.

Skrevet

Tar vare på mine:) Legger dem i minneboksen til ungene. Har jo bare tisset på ene delen som nå ligger trygt inne i plasthetten sin.

 

 

Skrevet

hehehe, artig å se hva andre mener om dette :)

tatt vare på mine, har dem i en liten eske :)

Skrevet

hehe... nei jeg tok digital test og den slutter jo å vise gravid etter noen dager!

Skrevet

De gikk i søpla gitt ;)

 

Men tok bilde med mobilen da, måtte jo sende en sms til familien, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...