Gå til innhold

Får ikke sove....


*megan med magen*

Anbefalte innlegg

Jeg er 5 uker på vei og har ikke klart å sove en god natt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Har barn fra før og har vært så innmari trøtt i graviditene mine før....skjønner ingenting og blir jo GAL av å ikke få sove!!!!! Noen andre som er søvnløse der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går snart av hengslene i mangel av søvn. Er også rundt 5 uker på vei, og kan nesten ikke huske sist jeg sov skikkelig. Bruker evigheter på å sovne, løper på do hele natten og våkner gjerne en time før jeg må stå opp.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut, men trodde kanskje at det var vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig da..tenker du på noe spesielt eller? hvis det vedvarer ville jeg prøvd å gått en tur til homeopat eller.noe sånt..kjipt å ikke få sove nå...snart blir du jo trøtt på ordentlig og da er det jo kjipt å allerede ha søvnunderskudd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å høre at det er flere! Håper jammen meg det ordner seg snart...Blir jo litt egnstelig også da når det ikke er likt som det har vært i to andre graviditeter... HJEEEEELP! Gi meg søvn, jeg mister jo hodet her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke sove, men det er fordi jeg ligger og "venter" på at jeg må på do. Går søren meg på do 4-5 ganger om natten, og det forstyrrer søvnen litt kan man si.. Blir ikke veldig hyggelig om morgenene av dette heller.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet dårlig på natta pga varmen, og fordi jeg er kvalm natta lang.. er veldig trøtt og sliten på dagen, alt er et ork..

 

Men det går seg vel til etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det er så tungvindt!

Jeg er selv 6 uker på vei. <3

Jeg sovner gjerne ikke før i 2 tiden, da jeg føler at jeg har tusen ting jeg må ordne + tusen tanker i hode.

 

Jeg våkner igjen mellom 5-8 på morgenen, er småkvalm og kan bare GLEMME å prøve å få sove igjen.

 

Har gått fra å være skikkelig B menneske til nesten søvnløs rett over natta.

Får heller ikke sovet noe på dagen da jeg jobber fra 13:00-21:00.

 

Vi får bare krysse fingrene for at det går over. :))

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...