Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hvor i alle dager får jeg tak i en varm vinterjakke til tjukkemagen min? Å kjøpe en vilken som helst jakke i for stor størelse blir vel kanskje litt dumt, for da blir den jo fort litt lang i armene, eller for vid nede? Økonomien er også elendig, så det kan ikke være en dyr jakke heller. Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Ingen? Er ikke alle her inne enten gravid, eller så har de vært det?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg brukte north face dunjakka mi i hele svangerskapet, var litt trangt på slutten men det gikk:) den koster litt, men du har jakke i mange år! kan jo være heldig og finne noe påtilbud fra tidligere år, eller kanskje på finn.no?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Jeg kjøpte gravidjakke på polarn og pyret - kostet rundt 1000,- men verdt hver krone. Fin jakke som ga god plass til magen - og akkurat passe lang i ermene ;-) Hadde det ikke vært for at jeg vil ha en baby til skulle du fått kjøpt den ;-) Lykke til med jakke jakten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå