Gå til innhold

samboer mener jeg maser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spør om en ting en gang (kan du skru ned lyden på tv'n?), får ikke svar og spør igjen etter 1 minutt. "du maser så jævlig mye".

Flere ganger presterer han å si "men jeg har da svart deg!!!!", han regner det som svar om han nikker på hodet når han vet jeg ikke ser rett på han.

jeg vet at eksen han virkelig maste mye, jeg gjør IKKE det, såpass selvinnsikt har jeg. jeg tror hun har ødelagt han, slik at han ser på alt av spørsmål fra meg som mas.

blir fristet til å virkelig begynne å mase helt sinnsykt mye, for å påminne han om hvordan det er! eller noen andre som har et godt råd?

Det provoserer meg så ufattelig mye, siden jeg er en person som virkelig hater å mase og være typisk slitsomt kvinnfolk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de svarer oss inni hodet sitt også tror de at de har svart!!

Skrevet

Sikker på at eksen hans maste mye? Hvem har du det fra? Han? :)

Skrevet

hvorfor ikke heller skru ned lyden på TV'n selv, så slipper du å spørre/mase?

Skrevet

Viss han påstår at du maser for så lite, så tviler jeg sterkt på at eksen hans maste noe mer for å si det sånn. Tror du kan legge all skyld på han, og ikke eksen ;)

Neste gang skal du bare skru ned lyden selv, og viss han holder på kontrollen tar du bare den ifra han. Viss han spør hva du feiler, så svarer du at du nødig vil mase hull i hodet på han derfor gjør du det selv fra nå av.

Skrevet

Wow, han kaller deg masete om du gjentar spørsmål en gang fordi han ikke svarte, og du tror faktisk på at eksen hans var masete...Jaja, det er jo fint å ha noen å legge skylda på:D

Skrevet

Herregud, hvor gammel er denne mannen?

Når man ikke svarer på et spørsmål må man regne med at man får det samme spørsmålet igjen!

Skrevet

jeg vet at eksen maste/maser. han har barn med henne, så jeg har dessverre merket det på kroppen selv. maser om alt, flere ganger dagen hvis det er noe hun henger seg oppi. Gud, så slitsomt det må være å være så kontrollfrik! på henne skjønner jeg hvor slitsomt det må være for menn å ha så masete damer.

vurderer å være lik tilbake - bli forbannet når han spør meg om noe når jeg ikke svarer første gang. destruktivt for forholdet, men får satse på at han skjønner tegninga etter et par ganger!?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...