Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Nå begynner jeg å bli temmelig fovirra, fikk en fin positiv gr test for 8 dager side nå, hadde ikm igår, fått 3 svake positive i mellomtiden, og en del negative bla negativ urintest hos legen. Skjønner ingenting... Fikk svak positiv med CB idag..:/ Dårlig tegn
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Du høres gravid ut for meg..men jeg er ingen lege.Men har opplevd det samme som deg og fortsatt hatt en vitalt foster som er en 9 åring i dag!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg har opplevd dette selv;( Fikk positiv test og så ble bare testene svakere og svakere...Helt til jeg begynnte og blø, jeg mistet barnet.. Jeg mistet den dagen jeg var akkurat 3 måneder på vei, men i følge ul (som jeg fikk når jeg begynnte og blø) så hadde "babyen" vært død siden uke 6... Missed abortion kalles det visst.. Oppsøk lege og få han til og sende deg til en ul. Sånn at du får en utskapning sånn at du slipper og gå like lenge som meg i troen om at jeg var gravid... Lykke til, håper at alt ordner seg for deg;) Selv ble jeg gravid rette etter på og har nå 2 friske og flotte gutter;)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 vet ikke hvor du bor men hadde det vært meg,hadde jeg fått en ul imorgen tillig om det var privat eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Spilelr vel ikke noen rolle om jeg får ul nå? kan jo ikke se noe enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå