Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 det gjör sinnsykt vondt til tider, föler at det "bobler" i magen og gjör vondt på sidene, stikk smerter som ikke blir bedre av at den lille sparker akkurat i det området.. ikke mye luft som kommer ut... kan til tider bli helt svett og ikke kan bevege meg en centimeter för det går over.. vet ikke hva jeg skal gjöre, har 8 uker igjen.. tips?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jeg er ikke gravid nå, men slet med det samme da jeg gikk gravid. Det er ikke sikkert du har så mye luft i magen, men babyen tar stor plass i magen og klemmer på tarmen. Luften kan være vanskelig å få ut:( For meg fungerte det greit etter at jeg nærmest sluttet å ha i meg meieriprodukter og det som ellers kan gi luft i magen (løk, kål osv). Det verste for meg var faktisk biola, noe som skal være bra for magen:/
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Prøv siloxan-tabletter! Fåes kjøpt på apoteket og kan tas av gravide.. Jeg har så vonde luftsmerter innimellom at jeg besvimer, helt grusomt vondt. Men siloxan, it's a lifesaver!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå