Gå til innhold

Pute eller ikke pute til de minste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal kjøpe en slik tynn babypute eller la være...? Evt når begynte dere med pute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Startet ikke med pute før de snudde seg skikkelig fra mage til rygg og rygg til mage for ega maskin, da fikk de en slik tynn babypute.

Skrevet

Her i huset fikk elste pute til toårsdagen, men ikke begynt å bruke den fast ennu. Kan ikke helt se at hun har behov for den.

Skrevet

her brukte hun pute fra første dag. Jeg var redd for at hun skulle få flatt bakhode av å ligge uten pute.

Skrevet

Vi fikk beskjed både av sykehuset og helsestasjonen om å bruke pute fra første dag. Det gjorde vi også, sånn flat babypute. Han fikk heller ikke flatt bakhode.

Skrevet

Rådene man får ang. pute til små babyer avhenger av hvor man føder eller hvem man snakker m; mange forskjellige meninger ute og går kan det virke som;) Her har jenta mi på snart 2 år aldri brukt pute (jeg mener, hun ligger jo på kryss og tvers uansett, sjelden m hodet der puta skulle vært)- og vi opplevde heller aldri flatt bakhode.

Skrevet

Jeg ble anbefalt å ikke bruke pute. Min fikk ikke flatt bakhode. Nå er han to, men foretrekker fremdeles å sove uten pute. Han fikk plat pute rundt året, men sover sjeldent på den.

Skrevet

Vi brukte heller ikke pute. Jeg ble frarådet det av HS (ser at det er veldig forskjellige meninger blant fagfolk) når han var liten.

Nå ville han trengt en pute som er festet på hodet, så mye som han beveger seg i søvn, ingen vits å begynne med det, mao. :-D

Lurer selv veldig på når jeg skal begynne, men først må han slutte å turne så mye i søvn. Han er 18 mndr.

Skrevet

Vi har aldri brukt pute til lillegutt. Han ligger i alle retninger så ser ikke på det som noen vits med pute....

Ikke har han flatt bakhode heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...