Gå til innhold

Jeg er blitt gal


Mini84

Anbefalte innlegg

Fant ut forrige uke at jeg er gravid, etter mine beregninger har jeg termin 22. april.

 

Jeg er forferdelig trøtt, akkurat som mange andre sier at de er. Jeg har dårlig matlyst og må tisse hele tiden. MEN, i tillegg er jeg på vei til å bli gal.

 

I går bråkte en gjeng jenter i bakgården vår når jeg skulle sove, det endte med at jeg brølte (!) ut vinduet. Her en dag kjeftet jeg også på en bilist fordi jeg mente at han stod for nær fotgjengerfeltet. (Han gjorde ikke det)

 

Det er som om jeg har plutselig fått for meg at alle skal oppføre seg ordentlig, som mamma ville ha sagt. Jeg er jo bare 25 år, jeg kan ikke drive på som dette. Er det bare meg som er blitt gal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sant, er nokk bare hormoner :)

Her fådd det jeg også, bare det at jeg begynner å skrike å skrike for inngen ting...Helt pluttselig ! Sjikkeli slitsomt på jobben, pluttseli begynner tårene å presse på !

Men slik er det bare, sattser på at det ikke varer såå lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg håper at dere har rett og at det ikke varer lenge, ellers kommer jeg ikke til å ha noen venner igjen. Jeg begynte til og med å grine en dag fordi mannen min hadde kjøpt sjokolade til meg og jeg ikke orket å spise noe.

Han er heldigvis snill og tålmodig, ellers hadde ikke dette fungert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vennene dine vet at du er gravid, så er det jo ikke noe problem, for da forstår de sikkert at det er de hormonene. Men hvis de ikke vet det, så må du bare prøve å passe på når du er sammen med dem ^^,

Bra at han er tålmodig og snill. Det er min også, sjikkeli godt :))

 

Er du langt på vei ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg er vel 5 + 4.

Vi har ikke sagt det til noen enda, så de tror nok bare at jeg er humørrsyk:) Det blir veldig deilig når jeg kan snakke med folk om dette, da vil det kanskje også føles litt mer "virkelig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah...ja sånn kan det gå :-P Hmm..er vel hormoner ja..men er ikke det litt tidlig? sikkert forskjellig fra person til person men selv merker jeg ingen forskjell..kunne liksågjerne ikke vært gravid men testen sier at jeg er det så da så :-) Lykke til med å kontrollere det ihvertfall..er ikke så lett det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg synes jo det virker veldig tidlig, men jeg har aldri vært gravid før, så kan ikke så mye om det...

Jeg følte at noe hadde "skjedd" i kroppen før tanken om graviditet i det hele tatt slo oss (det var ikke planlagt). Jeg har følt meg "utenfor" på en måte, glemt masse og vært fryktelig trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :)

Ja sant, føles liksom ikke virkelig før du har snakket om det å slikt. Jeg har nå sakt det til mine nermeste å familien. Skulle det gå galt at jeg mister, så liker jeg at vennene og familien min vet at jeg har det tungt, de stiller alltid opp :)

Men er bare å krysse fingrene for at aaalt går bra :D Skal på UL imorgen og finne ut hvor langt jeg er på vei og slikt, gleder meg veeeldig, samtidig som jeg gruer meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben til de gale, hormonelle tikkendes bombene som vi blir vi som er mothers to be..:)

Mine hormoner har enn så lenge roet seg, men da jeg var i uke 5 og 6 måtte jeg konsentrere meg for å ikke eksplodere for småting.. Litt morsomt nå, men litt pinlig og slitsomt da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...